Teker a Skoda

Márkák

Online kerékpáros magazint indított We Love Cycling néven a Skoda, amely hobbistáktól a profikig mindenkihez szólni kíván.

Az olvasók történetekkel, életmód- és edzéstippekkel, videókkal és riportokkal találkozhatnak az online hazai kerékpáros magazin, a WeLoveCycling.hu-n (az oldalnak nincs köze a Száraz István által üzemeltetett WeLove-csoporthoz), amely a biciklis világ egészéről, a hobbitekeréstől a trekkingen át a versenysportig mindenről be kíván számolni – áll a közleményben, amelyet a Kreatív idéz. Ezeken kívül közösségi túratérkép is megtalálható az oldalon, amelyet hamarosan a magyar olvasók is frissíthetnek saját útvonalaikkal. A bicikliutakhoz statisztikák, értékelések, letölthető térképek és várható időjárás-információk is elérhetőek a felületen.

WLC útjára indította az Aranyvilla díjat is a hazai profi bicikisek elismerésére, amelyet Magyarósi Csaba vlogger, a díj nagykövete adott át a háromszoros olimpikon mountainbike versenyzőnek, Parti Andrásnak az oldalt bemutató sajtóeseményen. A Skoda és a kerékpározás története egyébként 120 éve indult, sőt, a vállalat pont kerékpárok gyártásával kezdte tevékenységét. Az első modell, a Slavia 1895-ben született meg, a cég pedig 15 éve a Tour de France hivatalos szponzora, és ő támogatja a Zöld Trikót, amely a legjobb sprinternek jár a versenyen.

A több mint két éve létező nemzetközi WLC szervezésében nemrég négy kerékpáros új csúcsot döntött a Himaláján, az ezt bemutató dokumentumfilm alább látható.