Ismét a Well PR mellett döntött az AVON

Márkák

Az elmúlt néhány évben több szervezeti változás is történt az AVON marketing- és kommunikációs csapatában. A legutóbbi, hogy idén februárban az AVON Magyarország kommunikációja az offline és online média tekintetében is egy kézbe került.

Ez nagy kihívást jelent számunkra, ugyanakkor hatalmas szinergialehetőséget látunk benne. Olyan PR ügynökséget kerestünk, aki képes megfelelni a folyamatos változásoknak, stratégiai, de főként operatív szinten támogatja munkánkat, valóban proaktív módon végzi a feladatait” – mondta el Irtó-Plóza Mónika, az AVON PR & Advertising Supervisora, majd hozzátette: A régi-új ügynökség feladatköre nagymértékben bővült. A házon belüli megnövekedett feladatmennyiség következtében a külső kommunikációs feladatok mellett már a belső kommunikáció területén is jobban számítunk a munkájukra – idézi a cég közleményét az mmonline

Nagyon örülünk, hogy egy három éves sikeres együttműködés után ismét minket választott az AVON. Nyilván előnyt jelent számunkra a vállalat, a márka ismerete, de a legnagyobb kihívás az volt a tender során, hogy valóban megmutassuk, három év után is vannak új ötleteink, és képesek vagyunk arra, hogy proaktívan részt vegyünk és hozzátegyünk a megújult kommunikációs csapat munkájához – mondta el Bede Márta, a Well PRügyvezetője.

Az AVON 1990 óta van jelen a hazai piacon, piacvezető az illatszer kategóriában, valamint a vezető márkák között tartják számon a smink-, az arc- és a testápolási kategóriákban is. Az elmúlt évek tudatos kommunikációjának eredményeként egyre több kutatás sorolja a vállalatot a trendi, divatos márkák közé, írják.