Új szintre lép az Assist-Trend

Márkák

A hazai higiéniai piac meghatározó szereplője hét márkakereskedőjével és 13 stratégiai együttműködő partnercégével teljeskörűen kívánja lefedni a szálloda- és vendéglátóipar szereplőinek igényeit.

Integrált termék- és szolgáltatáscsomagot alakít ki az Assist-Trend Kft. A hazai higiéniai piac meghatározó szereplője hét márkakereskedőjével és 13 stratégiai együttműködő partnercégével teljeskörűen kívánja lefedni a szálloda- és vendéglátóipar szereplőinek igényeit. Komplex megoldáscsomagokat kínálnak majd a HoReCa-szektor szereplőinek, amelyek a higiéniai termékek és szolgáltatások teljes körén túl kiterjednek majd a munkaerő-tréningekre és -betanításra, az online munkahatékonyság követésre és a teljesítménymérésre is.

Túl kell lépni az egyszerű termék- vagy szolgáltatásértékesítésen, olyan csomagokat kell kínálni a HoReCa-szektor szereplőinek, amelyek megoldást adnak a problémáikra, és segítik mindennapi munkájuk végzését úgy, hogy hatékonyan koncentrálhassanak a legfontosabb feladatukra, a szállodák a vendégeik kiszolgálására, az éttermek a kiváló ételek készítésére és a minőségi kiszolgálásra– mondta Bodrogai Ferenc a magyar tulajdonban lévő Assist-Trend csoport tulajdonos-ügyvezetője a társaság nemzetközi üzletember-találkozóján, Kecskeméten. A társaság először hét hazai márkakereskedőjének, valamint meglévő és leendő stratégiai partnereinek mutatta be új üzleti tervét, amelyben az Assist-Trend mint rendszerintegrátor, szövetségbe gyűjti stratégiai együttműködő partnereit, hogy a HoReCa szegmensben lévő ügyfelei széleskörű igényeit tudja kielégíteni mind higiéniai mind szolgáltatási területen. Az Assist-Trend új üzleti elképzelése egyesíti magában a partnerei szaktudását, minőségét és erejét, ezzel olyan kínálatot nyújt a HoReCa-piacon, amely nemcsak Magyarországon lesz egyedülálló, hanem az európai piacon sem találni ilyenre példát.

Az Assist-Trend komplex megoldáscsomagjai a higiéniai termékek és szolgáltatások teljes körén túl kiterjednek majd a munkaerő-tréningekre és -betanításra, az online munkahatékonyság követésre és a teljesítménymérésre is. Az új üzleti terv integrált higiéniai megoldásainak jelentős része már ma is elérhető, ilyen például a szakszerviz, a higiéniai tanácsadás, a padozatápolás, az online vegyszeradagolás vagy az Assist-Trend megújult honlapjának folyamatosan bővülő Tudásbázisa. A tervezett szolgáltatási portfólió a hagyományos higiéniai területeken túl kiterjed a vízkezelésre, a légtisztításra, az ipari takarításra a kivitelezéstől az üzemeltetésig, valamint a vendéglátóegységekhez kapcsolódó árnyékoló, pergola-, illetve télikert építésre is.

A nemzetközi üzletembertalálkozón résztvevő magyar és külföldi társaságok (köztük olyan világcégek, mint a Sutter, a Duni, a Miele és a Carrara) képviselői komoly üzleti lehetőséget látnak az Assist-Trend által megvalósítandó új modellben, ami igazodik a professzionális higiéniában tapasztalható tendenciákhoz, és egyben elébe is megy a piaci igényeknek. Egyetértettek abban, hogy egymást erősítve jobban ki tudják aknázni a turisztikai piac Magyarországon és a régióban egyaránt megmutatkozó növekedését, és segíteni tudnak a HoReCa-szektor szereplőinek, hogy teljeskörű háttérszolgáltatásaik igénybevételével az üzletfejlesztésre tudjanak koncentrálni.

Bodrogai Ferenc hangsúlyozta: az elkövetkező hetekben márkakereskedőikkel, meglévő és leendő stratégiai beszállítóikkal, szolgáltató partnereikkel leülnek tárgyalni az új együttműködés további részleteiről, a sikeres magyarországi rendszerkiépítés után pedig hosszútávon a nemzetközi piacra is szeretnék értékesíteni a franchise modellt.

Az Assist-Trend új üzleti modelljében kínált termékek és szolgáltatások:

• professzionális higiéniai papírtermékek, vegyi termékek, takarítógépek és eszközök

• webes támogatás (vevőportál az ügyfelek rendeléseinek kezelésére, online Tudásbázis folyamatosan bővülő higiéniai szakmai információk, szöveges és videóanyagok)

• e-learning (munkatársak képzése és felkészültségük ellenőrzése)

• dolgozók webes koordinációja (a munkafolyamatok, munkahatékonyság online nyomon követése, teljesítménymérés)

• vegyszeradagolás (kézi és gépi vegyszeradagolási megoldások, automata, internetkapcsolatú adagolások, online nyomon követhetőség, vegyszer- és költségkontroll)

• szakszervíz (adagoló telepítések és karbantartások, adatbázis az ügyfél által használt rendszerek műszaki eszközeiről)

• víztisztítás (a bejövő víz bemérése, a használati igényekhez igazított vízminőség folyamatos biztosítása)

• légtisztítás (a levegőben lévő szennyeződések, allergének, baktériumok eltávolítása, rossz szag kiszűrése, az ehhez szükséges eszközök és szűrők biztosítása)

• padozatápolás (padozatok állapotának felmérése, próbatakarítás, különböző felületek szakértő tisztítása, útmutató készítése a technológiára és napi takarítási eljárásra)

• ipari takarítás (épületek, csarnokok, gépek, berendezések időszakos nagytakarítása, speciális felületek kezelése, higiéniai terv készítése a napi és heti takarításra)

• higiéniai szaktanácsadás (higiéniai problémák feltérképezése, akcióterv összeállítása, higiéniai képzések a munkatársaknak, igényekhez igazodó papír- és vegyitermék-portfólió összeállítása)

• árnyékoló, pergola- és télikertépítés (megoldások belső terek kiterjesztésére, árnyékolására, teljeskörű tervezés és kivitelezés)