Új névvel, de régi színekben a csomagszállításban

Márkák

Az Osztrák Posta kelet-közép európai régióban jelenlevő leányvállalatai a jövőben egységes névvel és arculattal jelennek meg a csomagszállítási piacon. A kezdeményezés a magyar vállalat életében is változást hozott, így a trans-o-flex Hungary Kft. 2018. április 9.-től Express One Hungary Kft. néven kézbesíti a csomagokat.

„Büszkék vagyunk arra, hogy több mint 10 éve az Osztrák Posta családjához tartozunk és olyan logisztikai szolgáltatókkal dolgozhatunk együtt, akik osztoznak a cégcsoport közös elvein, nyitottan és innovatívan vesznek részt a regionális üzletpolitika megvalósításában. Továbbra is folyamatos fejlődéssel szeretnénk partnereink első számú logisztikai szolgáltatójává válni, amit a jövőben egy egységes márkanévvel és arculattal kívánunk elérni.” – nyilatkozta Pesztericz Péter, az Express One Hungary ügyvezető igazgatója. A trans-o-flex futárszolgálat 2018. április 9-től Express One márkanévvel elérhető a csomagjukat kézbesíteni kívánó ügyfelek számára. A névváltás mögött a közép-kelet európai régióban jelen lévő leányvállalatok törekvése áll, miszerint a jövőben Express One néven, egységes arculattal jelennek meg, ezáltal is erősítve az Osztrák Postacégcsoportjának az irányú elköteleződését, hogy nemcsak saját lokális piacukon, hanem a határon túli szállításokban is kiemelkedő szolgáltatási színvonalat biztosítsanak megbízóik részére.

Az Express One Hungary fő tevékenységi területe sokáig a B2B szegmens volt, azonban az e-kereskedelem fellendülésének köszönhetően az utóbbi évek folyamatos fejlesztései a B2C igényeknek is megfelelnek. A cég évről évre megközelíti a 20%-os címszám növekedést, ami a tavalyi évben csaknem 7 millió csomag kiszállítását jelentette.

A 2017-es év legnagyobb beruházása a budapesti központi HUB bővítése és egy új automata csomagszortírozó berendezés üzembe helyezése volt, amelynek köszönhetően felgyorsult az éjszakai műszakban feldolgozható csomagok mennyisége. Az idei év pedig az informatikai fejlesztések éve lesz – ezt mi sem bizonyíthatná jobban, mint az, hogy a cég márciusban elindította a chatbot rendszerét, ami a jelenlegi trendeknek megfelelően, gyors és egyszerű ügyintézést kínál a címzetteknek. A chatbot jelenleg Facebook Messenger-en, Viber–en és a vállalat honlapján keresztül is elérhető. A 2018-as célok között szerepel még a vállalatirányítási rendszer továbbfejlesztése, az elektronikus számlázás integrációja, valamint egy új internetes csomagfeladási felület bevezetése.