Most már biztos, hogy itt a tavasz!

Márkák

Nemcsak a név, de a belső is változik az Arena Mallban

A név- és arculatváltást követően tovább folytatódik az Arena Mall megújulása. A népszerű bevásárlóközpontban több bérlő új, nagyobb üzlethelyiségbe költözött, emellett az Arenában nyitotta meg első magyarországi üzletét a világhírű prémium szépségmárka, az INGLOT.

A nemrég bejelentett nemzetközi akvizíciót követően dinamikus átalakulások kezdődtek az Arena Mall-ban. Magyarország legnagyobb bevásárlóközpontja az új tulajdonos, a Nepi Rockcastle stratégiája mentén, megújult névvel és arculattal vágott neki az idei évnek. Emellett jelentős bérlői mozgások is elindultak a tavasz folyamán: a Humanic (800 m2), a Springfield (370 m2) és a Pandora (60 m2) új helyen, nagyobb alapterületen, megújult üzlettérrel várja a vásárlókat.

Új bérlőként az INGLOT világhírű kozmetikai márka nyitotta meg első hazai üzletét 40 m2-en az Arena Mall földszintjén, ezzel újabb prémium branddel bővült a bevásárlóközpont kínálata. Az INGLOT kozmetikumok világszerte elismertek és népszerűek a vásárlók körében: az óriási termékportfólióval rendelkező márka szinte végtelen számú megoldást kínál az arc és testápolás területén.

Magyarország legnagyobb bevásárlóközpontjában, a 66 ezer négyzetméteres Arena Mallban közel 200 üzlet várja a látogatókat. Teljes bérbeadottság mellett az üzlethelyiségeket olyan vezető nemzetközi márkák bérlik, mint Bershka, Calvin Klein, H&M, IMAX Cinema City, KFC, Massimo Dutti, McDonalds, Media Markt, New Yorker, Peek & Cloppenburg, Pull & Bear, Sports Direct, Starbucks, Stradivarius, Tesco és Zara.