Húsz éve a telt sokszínűségért

Márkák

A fiori fashion már akkor plus size ruhákat tervezett, amikor még a kifejezést sem ismertük.

Corner Rendezvényközpontban a meghívó szerint Magyarország eddigi legnagyobb plus size divatbemutatóját rendezték meg. Az immár 20 éves fiori fashion alapító-tervezője, Földiné Sánta Ibolya elmondta: ruhát ugyan mindig lehetett kapni teltebb testalkatra is, de a molett hölgyek sokféleségét, változatos öltözködését a választék nem adta vissza. Ezért márkájának célja, hogy mindenki – a tényleges testalkatának és a stílusának megfelelően – felöltözhessen; kihangsúlyozhassa, megmutathassa, amit szeretne, és elrejthesse, amit úgy érez jónak.

A 2018-as tavaszi-nyári kollekció visszaigazolta ezt a törekvést: az irodába, vízpartra, ünnepi eseményre vagy éppen romantikus vacsorára felvehető modellek decens és élénk színekben, trópusi nyomatokkal vagy bátor csíkozással, valamint játékos részletekkel – gombolásokkal, kivágásokkal, inzertekkel – választhatóak. A trendeket sem kell feladni a teltebb hölgyeknek: itt is megjelentek a csillogó felületek és a fémszálak, a sportos dzsekik, az óriás virágminták, és a térd fölé kúszó ruhafazonok.

A tervező elmondta: elsősorban az online médiában – Facebookon, Instagramon, Googlehirdetésekben – kommunikálnak a célcsoporttal, de a teltházas rendezvény lelkes közönsége is visszaigazolta szavait, miszerint többezres törzsvásárló közönségükre is építhetnek. A fiori ruhák a márka webshopjában és budapesti üzletében kaphatóak, valamint országszerte elérhetőek a viszonteladói hálózatukban is.