Légy a Nap hőse!

Márkák

A dm pályázatával a gyerekek védelmét akarja erősíteni.

Bár a napsugarak egyelőre erőtlenül jelzik a tavaszt, a dm már most felhívja az óvodák figyelmét a napvédelem fontosságára, hogy a melegebb napokat már felkészülten várhassák. A dm idén a Nap hőseit keresi pályázatával, a fődíjas óvoda külön örülhet majd, hiszen a drogéria felújítja a játszóterüket is!

A dm idén nyolcadik alkalommal hirdeti meg a Nap gyermekei pályázatot, amelynek célja, hogy szakemberek segítségével, edukációs jelleggel hívja fel a nyilvánosság, főleg a szülők és a pedagógusok figyelmét a napvédelem fontosságára.

Mindennek vannak szabályai, így a napozásnak is, s néhány óvintézkedéssel megszelídíthetők a napsugarak. A dm idén arra kéri az ovikat, készítsék el saját napvédelmi szabályzatukat, s mindig legyen egy hős kis „napos”, aki figyel, hogy mindenki betartsa az óvintézkedéseket. A legkreatívabb szabályzattal az óvoda megnyerheti játszótere felújítását is.

Többféle értékes nyereménnyel készülnek az oviknak: az első 400 pályázó óvoda naptejet kap ajándékba a L’Oréal Magyarország Kft. jóvoltából, a dm pedig izgalmas napvédelmi társasjátékkal készül a gyerekeknek. Az első 100 beküldő óvoda kreatív rajzoló készletet is nyer, a weboldali szavazás eredményeképpen legtöbb szavazatot kapott közönségdíjas pályázatot készítő óvodai csoportnak szandálokkal kedveskednek.

A pályázat fődíjasáról zsűri dönt, a 10 legtöbb szavazatot elnyerő óvoda közül választanak, a nyertes udvarát a szervező látványos és kreatív játékokkal újítja fel, amelyek funkcionális árnyékolástechnikai megoldásokat is tartalmaznak.

„Melyik ovis ne szeretne Hős lenni? Hiszünk abban, hogy a játékos feladatokkal sikerül a gyerekekhez közel hozni a napvédelmet, s magától értetődő lesz a naptej használata, vagy az, hogy felveszik a napszemüveget, a kis kalapot – mondta el Kanyó Roland, a dm marketing és PR menedzsere.

A tét nem kicsi, hiszen a kisgyermekkorban elszenvedett napégés növeli a melanoma kialakulásának kockázatát. A Nap gyermekei programhoz az idei évben a Magyar Rákellenes Liga is csatlakozott, s szakmai partnerként segíti a dm kezdeményezését.

Az ajándékokat biztosító partnereink: L’Oréal Magyarország Kft.STABILO Magyarország GmbH és a Katex Kft.

A pályázatokat itt várják április 23-ig.