Ilyet még nem látott Ferihegyen

Márkák

Egyedülálló kereskedelmi koncepciót vezet be a Budapest Airport, a Heinemann Duty Free és a Wizz Air: a BARTA elnevezésű kezdeményezés a jelenlegi repülőtér-kereskedő-márka hármas kapcsolat újragondolása, ezúttal egy légitársaság bevonásával.

Márka, légitársaság, kereskedő, technológia és repülőtér: ezen szavak angol megfelelőjéből (brand, airline, retailer, technology, airport) áll össze a BARTA mozaikszó, amely a Budapest Airport, a Heinemann Duty Free és a Wizz Air új kereskedelmi koncepciójának elnevezése. A március 1-én kezdődő három hónapos időszak alatt a Wizz Air minden utasa, aki a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren található Heinemann Duty Free üzletben 50 vagy 75 eurót meghaladó értékben vásárol, 4.50 illetve 7.50 eurós vouchert kap ajándékba. A kupont a repülőút során a fedélzeti Wizz Caféban válthatják be az utasok, a széles kínálatból tetszőlegesen választható forró italra, friss szendvicsre, snackre, üdítőre vagy alkoholos italra.

A koncepciót elsőként a tavalyi évben Dublinban megrendezett Future Travel Experience Europe and Ancillary elnevezésű turisztikai konferencián jelentették be. „Az utasok az utazás során a légitársasággal lépnek kapcsolatba elsőként, már a jegyvásárlás és a becsekkolás alkalmával, ráadásul a két fél közötti digitális összeköttetés mindvégig megmarad.” – emelte ki Kam Jandu, a Budapest Airport kereskedelmi igazgatója. Hozzátette: „Azáltal, hogy a légitársaságot is bevonjuk az utasokkal kialakított kereskedelmi kapcsolatba – felhasználva a légitársaság az utasokkal kiépített igen hatékony összeköttetési rendszerét – minden résztvevő tovább növelheti értékesítéseit.”

A koncepció legfontosabb eleme, hogy a Budapest Airport legnagyobb légitársasági partnere, a Wizz Air is részt vesz az új kereskedelmi stratégiában. A felek – a márkák, a légitársaság és a budapesti repülőtér – az aktuális ajánlatokat minden, a rendelkezésükre álló csatornán keresztül népszerűsíteni fogják, így a promócióról az utasok már a légitársasággal való kapcsolatba lépésük alkalmával értesülhetnek.

A Budapest Airport kereskedelmi igazgatója arra is rámutatott: „a BARTA alapelvét felhasználó együttműködés úgy teremti meg a lehetőséget a bevételek további növelésére, hogy az utazás összes fázisában kiváló kereskedelmi ajánlatokat kínálunk az utasoknak, az otthonuktól kezdve az üzleten át a fedélzetig.”

Jankovich Ildikó, a Heinemann Duty Free budapesti ügyvezető igazgatója a hármas promócióval kapcsolatban kiemelte, hogy a cél közös: „szeretnénk minél élvezetesebbé tenni a repülőutat az utasok számára. A BARTA illeszkedik ebbe a filozófiába, hiszen lehetővé teszi, hogy az ügyfeleinket, az utasokat az összes kapcsolati ponton személyre szabott ajánlatokkal és szolgáltatásokkal lássuk el. Bízunk a kiváló eredményben és büszkék vagyunk rá, hogy ezt a forradalmi koncepciót hosszú távú partnereinkkel, a Budapest Airporttal és a Wizz Airrel közösen valósíthatjuk meg.”

„A Wizz Air arra törekszik, hogy az ügyféligények lehető legjobb kielégítése érdekében folyamatosan javítsa szolgáltatás- és termékkínálatát. A Budapest Airport legnagyobb, 66 célállomásra közlekedő légitársasági partnereként nagy örömmel veszünk részt egy újabb innovatív kezdeményezésben, ami további értéket teremt a Wizz Airt választó utasoknak” – mondta George Michalopoulos, a Wizz Air kereskedelmi igazgatója.

A promóció 2018. március 1-én, három hónapos próbaidőszakkal indul.