A Subway megtízszerezte forgalmát

Márkák

Magyarországon is kiváló pénzügyi eredményekkel zárta a 2017-es évet az étteremhálózat

A Subwy Magyarország kiváló pénzügyi eredményekkel zárta a 2017-es évet, ami egyrészt köszönhető az élelmiszerárak átlagos 6%-os csökkenésének, másrészt az éttermek forgalmának 18%-os növekedésének. A cég folyamatosan növeli bevételét, mely tendenciát 2018-ban is szeretne folytatni. A világ egyik legnagyobb, legalább 100 országban jelen levő, több mint 43.000 egységgel rendelkező gyorséttermi hálózatában a tavalyi évben Magyarország teljesített a legjobban. Országos szinten vendégeinek száma 9%-kal növekedett 2016-hoz képest.

“A magyarországi Subway életében a tavalyi év pénzügyi szempontból nagyon sikeresen zárult. A kezdetleges apró nehézségek ellenére, immár zsinórban harmadszor fordult pozitív irányba az értékesítési mutató. A közelmúltban néhány franchise partnerünkkel, éttermeik nem megfelelő színvonalú működtetése miatt meg kellett szakítanunk az együttműködést. Ezek a változtatások azonban szükségszerűek voltak ahhoz, hogy a jelenlegi franchise partnereink színvonalas vásárlói élményt biztosíthassanak fogyasztóik számára. Ezzel egyidőben új francise partnereket keresünk, ami a magyar piac további fejlődését biztosítja.” -mondta Martin Princ, a Subway kelet-közép-európai régió fejlődéséért felelős igazgatója.

Új éttermi dizájn 2018-ban

Subway idén tervezi tervezi megnyitni első megújult külsejű, úgynevezett Fresh Forward Décor éttermeit a régióban. Az új dizájnt még 2017-ben vezették be, ami hatalmas előrelépést jelentett a brand vizuális megjelenésében. A vállalat egy innovatív, az eddigi ikonikus logótól merészen eltérő szimbólummal rukkolt elő, a Choice Mark-kal, amely a márka jellemzőinek megtartása mellett, friss és modern megjelenést kölcsönöz a Subwaynek.

„Az új éttermi dizájn gyökerestől változtatja meg a vásárlói élményt a rendelési szokásoktól kezdődően egészen az ételek elfogyasztásáig. Ennek eredményeképpen a cég fókuszpontja az ízletes ételek mellett az étkezési élményre is kiterjed.” – emelte ki Martin Princ igazgató.

A Subway 2004-ben lépett a magyar piacra. Jelenleg 9 étteremmel van jelen az országban, melyek Budapesten, Debrecenbe Szegeden és Siófokon találhatók. A Subway márka mai sikerességét, Frederick „Fred” DeLuca 50 évvel ezelőtti stabil üzleti modellje szilárdítja meg. Az egyszerű termékpaletta, a vásárlók előtt elkészülő ízletes és tápláló „Sub”-ok jelentik az alapját az átlátható és hatékony működésnek, amely erős nemzetközi terjeszkedést eredményezett. Subway éttermekkel pillanatnyilag több mint 43.000 helyen találkozhatunk világszerte.