Új csomagolásban a Tihany Válogatás és a Karaván

Márkák

Az eddigieknél hangsúlyosabban jelennek meg a termékfotók, és az új színvilágnak köszönhetően letisztultabb képet nyújtanak a sajtok új csomagolásai.

A Pannontej Zrt. célja az volt, hogy a Tihany Válogatás termékek még látványosabban jelenjenek meg az üzletek polcain, az egyes termékek színvilága pedig segítse a különböző ízvariánsok könnyebb megkülönböztethetőségét. Így mind a 9 termék jellegzetes, de egymással is jól harmonizáló színt kapott. A lágy vonalvezetésű új dobozokon a termékfotók is jobban előtérbe kerültek.

„Az új trendnek megfelelően az idei év termékinnovációi – a Tihany Krémes és Aromás, illetve a Tihany Krémvarázs – már a megújult márkadizájnnal összhangban lévő csomagolást kaptak” – tájékoztatott Gábor Andrea, a Pannontej Zrt. marketingigazgatója.

Karaván márka esetében talán még radikálisabb a változás. A megújulás során inkább a racionális termékelőnyök kihangsúlyozása kerül előtérbe, ezzel a magas színvonal és minőség asszociációja a cél. Az új csomagolásokon továbbra is a füstöltsajt-fotók vannak a középpontban, de a háttérben már a bükkfával való füstölés eszközei láthatók. Az eddig is határozott színvilágot még tüzesebbre cserélték, mely jobban illeszkedik a márka megújult arculatához.

„A Karaván csomagolások arculatváltása egyben az első lépés is egy markánsabb márkakommunikáció irányába. A jövőben az eddiginél határozottabb irányvonal képviselése a célunk, amely még egyértelműbben kommunikálja majd a Karaván márka értékeit a fogyasztók számára” – tette hozzá Gábor Andrea.