Technológiai megállapodást kötött a Burberry

Piac

A márka ezentúl elérhető a divatipar legnagyobb technológiai platformján, a Farfetch-en is, ez 150 ország piacát nyitja meg a Burberry számára.

A Burberry technológiáját elsőként integrálják a Farfetch API operációs rendszerbe, így a márka teljes, globális készlete elérhetővé válik majd az oldalon. A termékek megjelenítéséről, a konzisztens és felügyelt digitális élményt nyújtó képmegjelenítésről és narratívákról a cégek szakértői folyamatosan egyeztetnek.

Daniel Heaf, a Burberry digitális kereskedelemért és marketingért felelős senior alelnöke szerint „a Burberry eddig is vezető szerepet töltött be a digitális területen, és az együttműködés természetes és jelentős előrelépést jelent számunkra a fiatal, divattudatos fogyazstók eléréséhez vezető úton. Azt szeretnénk, ha a márkánk digitális megjelenése a legjobbat képviselné a márkáról és a termékekről szóló történetmesélésben, függetlenül attól, hogy az a saját platformjainkon vagy partnereinken keresztül történik.”

A Farfetch technológiájának segítségével a Burberry elmélyítheti együttműködését meglévő és új e-kereskedelmi partnereivel, akik cserébe eddig nem tapasztalt mélységben, rugalmassággal és átláthatósággal férnek hozzá a vállalat készleteihez.

Az együttműködés a Burberry 2018 februári bemutatója után eszi kezdetét, amikor a Farfetch-en 24 órán keresztül megrendelhetőek majd a show-ra készült, korábbi kollekciók megidézésével készült kapszulakollekció darabjai – köztük a szivárványkockás ruhák -, valamint három, kizárólag a platformon elérhető tote bag is.