Jubileumi kampány a McDonald´s-től

Márkák

A kampány Nagy-Britanniában és Írországban fut, a kreatív feladatokat a Leo Burnett látta el.

Üvegportált ellepő óriásplakáttal és egyperces szpottal is ünnepli a Big Mac piacra kerülésének félszázadik évfordulóját a McDonald’s. Az AdWeek arra hívja fel a figyelmet, hogy a megjelenésében a hetvenes évekbe ugrik vissza a kampány, amely múlt kedden indult a Brit-szigeteken.

Egyszerre szólítja meg az óriásszendvics rajongóit és azokat, akik még sosem próbálták a főételnek is elmenő terméket. Egyszerre jelentkezik a nyomtatott és a digitális sajtóban, valamint a közösségi médiában. Furcsaságaként legfeljebb azt hozhatjuk fel, hogy a háttérben egy olyan INXS-szám szól, amire a Big Mac 1968-as debütálásakor még közel két évtizedet kellett várnia a nagyérdeműnek.

SOCIAL MEDIA