Mozgásban a víz! – innovációs tervpályázat a Grundfostól

Márkák

A vízre, mint mindannyiunk közös kincsére hívja fel a figyelmet a világ egyik legjelentősebb szivattyúgyártó cégének hazai gyára. A magyar Grundfos által kiírt nyílt, innovációs tervpályázatra megkötések nélkül bárki jelentkezhet. A kezdeményezés célja: víztudatos magatartásra nevelni a fiatalokat.

 

A piacvezető szivattyúgyártó cég a világ 50 országában dolgozik azon, hogy az emberek tiszta vízhez juthassanak. A Grundfos az innováció és hatékonyság mellett a környezettudatosság népszerűsítését is a zászlójára tűzte. A vállalat minden fórumon kampányol a víz, mint érték megóvása mellett, kiemelve, hogy ez mindannyiunk közös felelőssége, nem utolsó sorban pedig létkérdés az emberiség számára.
A “Mozgásban a víz!” pályázat célja: figyelemfelhívás – játékos formában. A kiírás egy olyan látványos és szállítható vízmozgató berendezés megtervezésére vonatkozik, melynek segítségével a fiatalok maradandó pozitív élményt szerezhetnek lételemünkről, a vízről. Az elbírálásra kerülő ötleteknek három alapvető feltételnek kell megfelelniük: a víznek mozgásban kell lennie, a berendezés működésében pedig szerepet kell kapnia az elektromosságnak és az interaktivitásnak. Vagyis a terveknek nemcsak megvalósíthatónak, de kipróbálhatónak, bárki által működtethetőnek kell lenniük. Természetesen az sem utolsó szempont, hogy a szerkezet ne pazarolja vagy szennyezze a vizet.
A szakmai zsűri által legjobbnak ítélt pályázat beküldőjének jutalma egy 250 000 forint értékű Euronics utalvány. Az elbírálásnál többek között figyelembe veszik majd a kreativitást, az innovatív gondolkodást és a megvalósíthatóságot is. A díjnyertes ötlettel a tervek szerint a népszerű zenei fesztiválokon találkozhat majd a közönség.
A pályázatokat január 15-étől várják, a jelentkezési határidő: február 28.