Szappanopera-reklám népszerűsíti a Palomát

Márkák

Egy szappanopera-forgatás vicces momentumára épül a Paloma kávémárka legújabb, Scherer Péter főszereplésével készült tv-szpotja.

A Paloma a közép árkategóriás őrölt-pörkölt feketekávék piacán szépen teljesítő márka, annak ellenére, az elmúlt években minimális marketing támogatást kapott. Így a tulajdonos Jacobs Douwe Egberts Hu Zrt. az intenzív növekedésben bízva úgy döntött, 2018-ban nagyobb hangsúlyt helyez a brandre, és imázs tv-kampánnyal is megerősíti.

 

A cél nemcsak a versenytársaktól jól megkülönböztethető reklámfilm elkészítése volt, hanem egy, a márka imázsát megalapozó, annak személyiséget adó kommunikáció elindítása is. A Paloma vásárlóközönségét jelenleg elsősorban a középkorú, vagy annál idősebb nők teszik ki, akik értékelik a termék intenzív ízét, megbízható minőségét és kedvező árát. Az ő megtartásuk mellett azonban a fiatalabb, városi közönséghez is szólni kívántak a humoros, laza, modern kampánnyal.

 

A szpot főszereplője a számtalan színházi előadásból, mozifilmből és legújabban a Válótársak című sorozatból is jól ismert Scherer Péter, aki „saját magát” alakítja a filmben. Éppen egy szappanopera egyik szerelmi jelenetének felvételét látjuk.

 

A reklámfilm január 15-től fut a televízióban. Emellett azonban Scherer Péterrel három vicces és meghökkentő mini videó is készült, amelyek a képzeletbeli forgatás szüneteiben, színfalai mögött játszódnak. A kézi kamerával felvett, improvizációra épülő jeleneteket kifejezetten a közösségi média csatornára fejlesztették.

A film kreatívügynöksége a Human Telex Advertising & Event volt, amely tender során nyerte el a lehetőséget.