A Hive-val építi munkáltatói márkáját a Nextent

Márkák

Az ügynökség az employer branding stratégia kialakításában és a kapcsolódó külső kommunikációs feladatokban támogatja majd a vállalatot.

A PR és munkáltatói márka építésére szakosodott Hive Creative nyerte a Nextent Informatika Zrt. employer branding tenderét. Az informatikai cég 2018 januárjában kezdi meg a közös munkát a Hive-val. Az ügynökség egy speciális online márka- és munkáltatói imázselemző rendszert, a HireWiser-t használja majd, melyet a COVA-val és a Neticle-lel közösen fejlesztettek. A feladat a külső diagnosztika, a szervezet és a kommunikációs csatornák elemzése alapján egy komplex employer branding stratégia és a kapcsolódó kommunikációs javaslatok kidolgozása, amelyek alkalmasak a munkáltatói márka hosszú távú továbbfejlesztésére.

Így az employer branding stratégia egyszerre támogatja az üzleti célok elérését, a vállalati önkép kialakulását, illetve a vállalati kultúra értékeinek széles körű megismerését is.

„Azért választottuk a Hive Creative-ot, mert komplex megoldásukban három szakterület tudása egyesül. A mérések során átfogó, hiteles képet kapunk munkáltatói márkánkról; megismerjük a kollégáink oldaláról felmerülő igényeket, ezekre alapozva pedig szakértők bevonásával kidolgozott, cégre szabott megoldási javaslatokat kapunk. Az informatikai szektorban igen erős a munkavállalókért vívott harc. Számos olyan projekten dolgozunk különböző területeken – mint az energetika, Big Data vagy DevOps – melyekhez folyamatosan bővülő szakértő csapatra van szükség. Annak érdekében, hogy toborzásunkat és megtartásunkat még hatékonyabbá tegyük, fontos, hogy adatokra épülő megoldásaink legyenek és mindezt egy lendületes szakértő csapattal dolgozzuk ki”– mondta Kristóf Nóra, a Nextent Informatika Zrt. marketingvezetője.

„Már a tenderezési folyamat is számos kihívást hozott, de megérte a befektetett energia, nagyon várjuk a közös munkát a Nextent-tel. Bízunk abban, hogy hosszú távú lesz az együttműködésünk és megoldásaink hatékonyan támogatják majd az employer branding folyamatokat azzal a nem titkolt céllal, hogy a Nextent dolgozói ne csupán jól tájékozottak legyenek, de bevonáson alapuló kampányokkal jobban megismerhessék és magukénak érezhessék azokat a szervezeti értékeket, melyek elsajátítása és gyakorlati alkalmazása szükséges a mindennapi munkájuk során” – mondta Tóth-Nagy Péter, a Hive Creative Kft. ügyvezetője.