Technológiai újdonságok és startupok Cannes-ban

Inspiráció

A Lions Innovation keretében hangfelismerés, robotok, AI, IoT, AR és vegyes valóság-technológiák mutatkoznak be, valamint 100 globális startup is találkozhat a márkák képviselőivel. A rendezvényt az Alibaba támogatja.

Június 19-20-án, a Lions Innovation keretében mutatkoznak be a legújabb technológiák, köztük Ginger, az Android robothumorista, és Olly, az első robot, amelynek személyisége a vele kapcsolatba lépő egyénekhez igazodik. A REWIND és a HoloLens közösen mutatják be a vegyes valóság (Mixed Reality) megoldásukat; a J. Walter Thompson London és a Mindshare UK pedig közös kutatásuk eredményei alapján előrejelzik a hangfelismerő technológiák hatását a márkákra és a kreativitásra.

Discovery Zone-ban száz globális startup mutatkozhat be a rendezvényen részt vevő 15.000 márka- és médiatulajdonosnak és ügynökségi szakembernek. Legutóbb a következő vállalkozásokat jelentették be: Linqia (USA); Gamee (Cseh Köztársaság); Apester (Izrael); Fluid Ads (Egyesült Királyság); SUPAspot (USA); Emoticast (Egyesült Királyság); Lydi (USA); Flank (Törökország); Lisnr (USA); Zhimantec (Kína); Advrtas (USA); Pixalate (USA); Mintriks (Egyesült Arab Emirátusok); Zeotap (USA); Wayveapp (Egyesült Királyság).

A rendezvény keretében két Oroszlánt is kiosztanak az innováció területén: az Innovation Lions-t és a Creative Data Lions-t.

Az eseményt idén első ízben támogató Alibaba marketingigazgatója, Chris Tung elmondta: „Az innovatív technológia mindig is az Alibaba sikereinek középpontjában állt, és egy ilyen nagyságrendű, a technológiai kreativitást és innovációt bemutató platform támogatása természetes lépés számunkra.”