Bővül a Heineken márkaportfóliója

Márkák

Május 9-én ünneplik az Európa-napot szerte az Unióban, erre a napra időzítette két patinás európai márka hazai premierjét a Heineken Hungária Zrt.


A Beers of Europe néven piacra dobott sörszortimentnek tagja a már hazai fogyasztók körében is népszerű cseh királyi sör, a Krušovice és az osztrák Edelweiss. Két belga sörkülönlegességgel, a spontán erjedésű, egyedi technológiával készülő meggyes Mort Subite Kriekkel és a legendás apátsági sörrel, az Affligemmel tavasztól egészítik ki a termékcsomagot.

„A Heineken Hungária fontosnak tartja, hogy mind a kiszerelésekben, mind a termékkínálatban folyamatosan szélesítse a szortimentjét. A Beers of Europe a kontinens legkiválóbb sörei közül tartalmaz néhányat, amelyek a minőségi söröket kedvelő fogyasztók igényeit maradéktalanul kielégítik” – mondta el Harsányi Zsófia, a Beers of Europe márkamenedzsere.

A Mort Subite Kriek 0,25 literes, az Affligem pedig 0,3 literes kiszerelésben érhető el a hagyományos kereskedelmi és vendéglátóegységekben 399 Ft/palack, illetve 455 Ft/palack ajánlott kereskedelmi áron. Az Edelweiss és Krušovice sörök 0,5 literes kiszerelésben kaphatók, előbbi 349 Ft/ palack, utóbbi 209 Ft/ palack kereskedelmi áron.