Lezárult a Bonduelle StafétaKanál

Márkák

A márka a kampány lezárásaként a népszerű Dumaszínházas triót – Dombóvári Istvánt, Benk Dénest, Felméri Pétert – kérte fel humorral fűszerezett, inspiráló főzésre. A fiúkat a konyhában egy profi segítette, Nagy Sándor „Sanya”, a „Hódítás a konyhában” gasztroblog alapítója.

„Minden várakozásunkat felülmúlta a kampány idei sikere. Örömmel láttuk, hogy minden egyes receptvideót több mint 75 ezren néztek meg, a YouTube oldalunkon több mint kétszázezres elérést regisztráltunk. Számtalan pozitív visszajelzést kaptunk, teljesítettük a célkitűzésünket: humorral fűszerezve inspiráltuk fogyasztóinkat. Már most tervezzük a folytatást, igazi kihívás lesz megtalálni a következő, hasonlóan sikeres StafétaKanál csapatot” – összegezte a kampány eredményeit Szirbek András, a Bonduelle marketingigazgatója.

A receptvideók, receptek elérhetők a Bonduelle StafétaKanál oldalán is.

A kampány kreatív koncepcióját és lebonyolítását a Labowsky jegyzi, a közösségimédia-felületeken az UPAdvertising, PR kommunikációban a SternCommunications koordinált.