Elindította nyári kampányát a Szallas.hu

Márkák

A Szallas.hu eddigi legnagyobb – tévés, rádiós, kültéri és online megjelenéseket egyaránt felvonultató – nyári kampányának fókuszában a szállásadói ígéretek teljesülése áll.

Kutatással indult a Szallas.hu eddigi legnagyobb nyári kampányának tervezése, melynek során a minden nyaraló számára egyaránt fontos elvárások feltárása volt a cél. „Rengeteg utazóval beszélgettünk, milliárdos cégvezetőtől olyan családokig, akik örülnek, ha évente egyszer vonattal el tudnak menni nyaralni Siófokra. Ami mindenkiben közös volt, hogy a nyaraláson a legfontosabb, hogy ne érjen minket csalódás. Nem hatalmas meglepetéseket és extrákat akarunk, csak azt szeretnénk, ha minden úgy történne, ahogy ígérték” – mondta Dr. Kertész Attila Mihály, az Artisan Marketing stratégiai vezetője. Vagyis a nyaraló akkor elégedett, ha a várva várt utazáskor nem érte csalódás, ha az, ami foglaláskor a képeken, leírásban szerepelt, végül úgy is lett. Ebben segítenek a Szallas.hu oldalon a partnerekről készült részletes leírások, valamint a több mint félmillió vendégértékelés. „A napokban indult »Úgy is lett« kampányunkat is erre hegyeztük ki, persze a tőlünk már megszokott humoros formában. Egy vendég például azért keres pontosan 23 fokos medencével rendelkező hotelt, hogy barátnőinek bemutassa a 23 fokon színt váltó körömlakkját” – mondta Szigetvári József, a Szallas.hu ügyvezetője.

A Szallas.hu kampányának célja, hogy a nyári időszakban még jobban megnyerje a magyarokat, és 20 százalék feletti bővülést érjen el a 9000 szállásadó partner kihasználtságának növelésével.

A Szallas.hu nyári kampánya július közepéig tart, az „Úgy is lett” üzenettel a hazai vendégsereg kereskedelmi tévécsatornákon (RTL Klub, TV2), újságokban, rádiókban (Sláger, Rádió 1, Kossuth), valamint országszerte több mint 200 óriásplakáton és az interneten találkozhat.

A kampány stratégiai ügynöksége az Artisan Marketing, kreatív ügynöksége a Mito. A produkció a Film Fight Club, az utómunka a Gyár munkája. A médiavásárlást a Café Communications és az IKO Sales House, a PR-feladatokat a SAKKOM Interaktív intézte.