Megújultak az Origohoz tartozó tévécsatornák

Márkák

Május elsejétől rövidebb névvel, figyelemfelkeltő logóval és megújult műsorkínálattal várják a nézőket a korábban LifeNetwork-ként és OzoneNetwork-ként ismert csatornák.

Az origo.hu-t működtető Origo Media Zrt. április közepétől New Wave Media Group Zrt.-ként folytatja tevékenységét, és olyan internetes oldalak is tartoznak hozzájuk, mint a life.hu, a videa.hu, a freemail.hu vagy a TraveloSomlai Bálint, az Origo-NWM TV üzletág igazgatója elmondta, hogy időszerű volt az arculati megújulás és a tulajdonosi struktúra névváltásai is indokolták a rebranding szükségességét.

A csatorna korábbi kutatásai alapján a LifeNetwork egyedi márkaképpel bírt, jól elkülöníthető a piacon lévő más csatornáktól és stabil nézői bázissal rendelkezik. A LifeTv műsorkínálata elsősorban nőknek szól, tartalmaival pedig izgalmas és sokkoló történetekre fókuszál, amiket praktikus tanácsokkal egészítenek ki saját gyártású és külföldi műsoraik segítségével. A LifeNetwork eddig is a szórakoztató tartalmakra helyezte a hangsúlyt, viszont szeretnének még bulvárosabb irányt adni a csatornának.

Az OzoneNetwork erőssége, hogy előkelő helyet foglal el a környezeti témájú műsorokban. Ezáltal speciális a helyzete, ugyanis a környezetet érintő témákat az emberek felelősségteljesen kezelik. Az OzoneTv online párja az Origo Tudomány rovata lesz. „Az OzoneNetwork-re jellemző unikális megközelítést a jövőben is szeretnénk megtartani, hiszen a saját gyártású ismeretterjesztő műsorok jelenleg is nagyon sikeresek. Ezzel összhangban megmarad a csatorna zászlóshajójaként mindennap jelentkező Egyenlítő is” – tette hozzá Somlai.

Április végén az optimális szervezeti működés érdekében a LifeTv és OzoneTv munkatársai egy helyre költöztek, ahol a korábbinál tágasabb térben a gyártástól a produkciós munkatársakig együtt dolgozik mindenki.