Arculatváltás a Rockwoolnál

Márkák

A globális kőzetgyapot-szállító Rockwool cégcsoport új logóval, arculattal és szlogennel jelentkezett. Az új stratégia középpontjában a természet közeliség és az egységesítés áll.

A dán alapítású Rockwool vállalatcsoport több mint 70 éve gyárt hőszigetelő termékeket, és a világ egyik legnagyobb kőzetgyapot gyártója és forgalmazója. A cégcsoport ez év márciusában mutatta be új arculatát, új mottóját és az ehhez kapcsolódó corporate videót.

Az új szimbólum egy vulkán sematikus rajzát ábrázolja. A vulkán a vállalat üzleti folyamataik kiindulópontja, hiszen a kőzetgyapot termékek fő alapanyaga a vulkáni tevékenység során képződő bazaltkő. Az új szimbólum használatával céljuk a természettel való kapcsolatunk folyamatos érzékeltetése. Ennek ugyanúgy része a természetes alapanyagok használata a gyártás során, vagy a környezet és a természeti kincsek védelmét egyaránt szolgáló, fenntartható termékek és megoldások alkalmazása az épületekben.

Ezt a logót a Rockwool-csoport minden termékcsaládjában használni fogják. A változás egységesebbé teszi a csoport különböző termékportfólióit, célja emellett a Rockwool jövőbeli földrajzi terjeszkedésének támogatása is, valamint hogy a világszerte 9.000 embert foglalkoztató cégcsoport fontosságának megfelelő szintre hozza a kommunikációját.

Az új mottó: „Tegyük gazdagabbá a modern világot a bazaltkő természetes erejével” azt az üzenetet közvetíti, hogy a Rockwool-csoport minden leányvállalata egy közös cél érdekében dolgozik: hogy a termékeikkel kapcsolatba kerülők életminőségének javításával gazdagítsuk a modern világot.

Az arculatváltáshoz tartozó, „The secrets of modern living” című kisfilm a modern élet támasztotta kihívásokról, és már létező, hosszú távú, fenntartható megoldásokról szól:

<

Az új arculat a logón kívül érinti kiadványaikat, hirdetéseik grafikai világának aktualizálását, valamint a kommunikáció hangnemének átalakítását is. A jövőben friss, modern, pozitív életérzést sugárzó, a racionálistól az emocionális megközelítés fele elmozduló kommunikációs irányvonalat fognak képviselni.

Az 1994 végén megalakult magyarországi leányvállalat célja a saját gyártású kőzetgyapot termékek magyarországi bevezetése volt. A cég tapolcai gyárában a mai napig is modern berendezésekkel és eszközökkel készül a hazai és a környező országok piaci igényeit kiszolgáló kőzetgyapot hőszigetelő-anyag. A non-stop gyártósorral rendelkező üzem termelésének fele Magyarországon marad, a másik felét pedig főleg Romániába, Bulgáriába és Olaszországba szállítják.