Forradalmi smartok

Márkák

Március 15-én ötödik alkalommal rendezték meg a Red Bull Pilvakert, melyhez idén a smart is csatlakozott, mint a szavak forradalmának hivatalos támogatója.

Red Bull Pilvaker évek óta biztosít platformot a fiatal és feltörekvő tehetségeknek, valamint számos, már befutott hazai művésznek, hogy az Erkel Színház színpadán együtt alkossanak forradalmi produkciókat. Idén a két teltházas előadás mellett a nyilvános főpróbán is megtelt a színház nézőtere.

„A smart egy nagyon fiatalos, városi mobilitásra koncentráló márka, melynek fő értékei a jellemzően fiatal felnőttek által is képviselt rugalmasság és lendület, melyeket mi is magunkénak vallunk a mindennapokban. Éppen ezért rendkívül büszke vagyok, hogy a Red Bull Pilvaker támogatójaként segíthettük az eseményen fellépő fiatal és sikeres művészeket a legsűrűbb időszakukban. Ők hozzánk hasonlóan olyan forradalmi elveket vallanak a zenében, mint mi az autógyártásban” – mondta el Fülöp Renáta, a smart marketing- és értékesítési specialistája.

A smart az esemény hivatalos támogatójaként a sűrű, munkával teli napokban az előadókat smart fortwo és smart forfour autókkal segítette, hogy megkönnyítse számukra a rohanós hetekben a városi közlekedést. Lábas Viki, a Margaret Island énekesnője, valamint Fura Csé és Füstös Bálint három héten keresztül használták a környezetbarát városi kisautókat. A Red Bull Pilvaker nézőinek szórakozását pedig két helyszíni aktivitással biztosította a márka: egy Gifpop automatával, melynek segítségével mindenki elkészíthette a saját gifjét, amint pacsit ad Petőfinek, és egy hagyományos BTL megjelenéssel, melynek során a látogatók megismerhették az új smart fortwo és smart forfour modelleket.

SOCIAL MEDIA