Kategorizálja és jelöli különleges termékeit a SPAR

Márkák

Megnövelte a kiegyensúlyozott étrendet támogató élelmiszereinek, valamint a bio-, a gluténmentes és a laktózmentes termékeinek számát a SPAR. A kínálat bővülésével az áruházak polcain nagyobb felületet és színkódot, piktogramokat kap az öt új termékcsoport.

„A SPAR Magyarország üzletpolitikájában kiemelt jelentőséggel bír a termékfejlesztés, illetve a vásárlási folyamatok leegyszerűsítése. Fontos területnek tartjuk az egészségtudatos és speciális étrendet igénylő vásárlói csoportoknak kínált élelmiszereket, hiszen hazánkban is egyre többen vannak, akik egészségi állapotuk miatt keresik a laktóz-, vagy gluténmentes, valamint a nem hétköznapi étrendű termékeinket” – hangsúlyozta Maczelka Márkkommunikációs vezető.

A speciális táplálkozás körébe tartozó termékeket a vásárlók öt fő kategóriába -laktózmentes, gluténmentes, biotermékek, speciális élelmiszerek, tudatos táplálkozás termékei – sorolva, egyedi jelzéssel ellátva találhatják meg a SPAR és INTERSPAR üzletek polcain. A megújult kínálat részét képezik a cég sajátmárkás Free fromSPAR Vital és SPAR Natur*pur termékei is.

Az új kategóriajelöléseknek köszönhetően a SPAR vásárlói sokkal gyorsabban és egyszerűbben igazodhatnak el a boltban található élelmiszerek között, és választhatnak az étrendjüknek megfelelő alapanyagok közül. A polcokon a kategóriának megfelelő színkóddal és piktogrammal ellátott informatív polccsík, a polcok felett belógatott táblák, a polcok előtt padlómatrica segíti majd a vásárlókat a tájékozódásban. A termékeket a SPAR áruházakban egy helyen, de egymástól jól megkülönböztethetően találják meg a jövőben a vásárlók.

A termékekről és az életmódtanácsokról a www.eletmod.spar.hu oldalon lehet többet olvasni.