Az üzletbarát PR-kommunikáció

Inspiráció

A BKIK és a Piac & Profit a Magyar Public Relations Szövetség szakmai támogatásával szervez konferenciát a vállalati PR és az employer branding trendjeiről.

Szeretnénk, ha a külvilág jól ítélne meg bennünket, mégsem az megy át, amit szeretnénk? Ha nem jó a kommunikációnk, ki vagyunk téve a véletlennek. Egyre nagyobb fontosságot kap a vállalati kommunikációban a cég és a vezetők pr-je is. A hírnév, az ismertség, az elismertség, a cégről és vezetőjéről alkotott vélemények a világban, az üzleti életben, az ügyfeleknél ma már dominánsan meghatározza a cég üzleti sikereit.

A konferencia témái:

  • PR-trendek, melyek ma a leghatékonyabban segíthetik a vállalatok eredményességét
  • Híresekké vagy hírhedtekké válunk?
  • Hogyan érjük el, hogy azt tudják rólunk, amit szeretnénk
  • Szakcikk, szakmai megnyilvánulás vagy hirdetés?
  • A társadalmi felelősségvállalás kommunikációja a reklámtörvényen túl
  • A sajtókommunikáció új technikái
  • A cég arca. Olyan a cég, mint a vezetője. A vezetői brand építése.
  • A lejárató-kampányok kezelése modern és hagyományos eszközökkel.
  • Kríziskommunikáció
  • A kommentek kezelése. Közösségépítés a pr eszközeivel
  • Hogyan kell szakmai cikket írni, mely a brandet is erősíti?
  • Miért éri meg felelősen működni?
  • Mi az employer branding, miért kell rá figyelmet fordítanunk?

A részletes program itt érhető el.

Időpont: 2016. október 20. csütörtök, 10.00−15.50

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, I. ker. Krisztina körút 99. 7. emelet

ElőadókLakatos Zsófia, Petrányi-Széll András, Ferling József, Fazekas Ildikó, Halász Ambrus, dr. Szamosi Katalin, Bőhm Kornél, Bradács András, Timár Gigi, Mayer Zsolt, Kádár Balázs, Sós Péter János, Siska Mátyás