Megfizethetetlen szponzoráció

Márkák

A MasterCard már nem csak a csekket töltené ki, de aktívan részt is szeretne venni az általa szponzorált programokban.

Raja Rajamannar marketingigazgató szerint az ezredforduló táján született generációt folyamatosan érik a marketingüzenetek, ők viszont tudatosan kezelik ezeket és nehéz is őket hosszú távra megnyerni. Ezért keresik az aktív, valós idejű párbeszéd lehetőségét, és ennek érdekében tételesen bele is szólnának az általuk szponzorált rendezvények lebonyolításába.

MasterCard kilenc területet, „szenvedélypontot” jelölt ki, amelyeken elérheti az ügyfeleit, ezek a zenétől a sporton, szórakozáson és utazáson át az ételekig terjednek. Ami közös bennük, hogy mindenhol emlékezetes élményeket szeretnének nyújtani, jóval túl a logóelhelyezésen vagy a jegyelőrendelési lehetőségeken, és ennek érdekében az ökoszisztéma aktív szereplőivé válnának.

(Forrás: Warc)

 

SOCIAL MEDIA