ALDI a Szigeten

Márkák

Az ALDI először vesz részt a Sziget Fesztiválon. A grillezni kívánt termékeket az áruház szakácsai helyben ingyenesen el is készítik.

Az áruházlánc egy 300 négyzetméteres üzlettel lesz jelen a fesztiválon, amely az ALDIüzletek közül Magyarországon elsőként 0-24 órában nyitva tart. A Sziget látogatói 2016. augusztus 10. 8 órától 2016. augusztus 17. 8 óráig bármikor bevásárolhatnak majd az ALDI-ban.

Az áruházlánc célja, hogy egyrészt a fesztivál ideje alatt folyamatosan biztosítsa a résztvevőknek a kellemes kikapcsolódáshoz szükséges termékeket, másrészt nyisson a fiatalabb korosztály felé, és bemutassa egyedi kínálatát, saját márkás termékeit. Az üzletben kapható termékek körét ezért úgy alakította ki, hogy az alapvető élelmiszerek mellett a fesztiválozáshoz elengedhetetlen termékek is elérhetők legyenek. A több mint 200 termékből álló kínálatban a tejtermékek, a friss és pácolt hústermékek, üdítők, friss zöldségek és gyümölcsök mellett helyben sütött pékáru, továbbá papíráru, nyári ruházat és strandjátékok is lesznek.

Az üzlet különlegessége, hogy egy 30 négyzetméteres Grillzóna is várja a vásárlókat, ahol a pácolt és friss húsokat, zöldségeket az ALDI szakácsai 12 és 22 óra között készre sütik, így a vásárlók a helyszínen el is fogyaszthatják azokat. A fesztiválozók az üzletben több mint egy tucat sertés- és baromfitermékből, illetve sajtokból és zöldségekből válogathatnak.

A hat kasszával rendelkező üzletben a FestiPay rendszeren keresztül lehet majd fizetni.