Új üvegben a Martini

Márkák

A magyarországi Formula 1 futam kapcsán egy nagyszabású rendezvény keretében mutatták be az új üvegeket és csomagolást. A cél a milleniumi generáció megszólítása.

A 150 éves múltra visszatekintő italmárka 10 év után most nyúlt először a palackformához, hogy megújítsa és felfrissítse annak kinézetét. A designváltás egyik oka, hogy az ikonikus márka még egyértelműben meg szeretné mutatni eredeti olasz hagyományait és a motorsportokkal összefonódott életérzését, másrészt fontos volt az is, hogy a márka új rajongótábora, a mostani fiatalok világképe más vizuális követelményeket támaszt a márkával szemben, mint akár csak a szüleik generációjának ízlése – mind a formák, mind a színek tekintetében.

Az üvegek új megjelenése azt a fő célt szolgálják, hogy frissnek és izgalmasnak maradjanak a millenniumi generáció számára is ahhoz, hogy az ital továbbra is ott lehessen a hosszú és kellemes beszélgetések asztalainál.

Mostantól minden Martini terméken azonos és jól felismerhető lesz a logó, megjelenik rajtuk a márka tágabb (Olaszország) és közelebbi (Torinó) szülőhelyének megjelölése és felkerülnek a termékekre a márka 40 évre visszatekintő motorsport-támogatásához kapcsolódó színes csíkjai is

SOCIAL MEDIA