BrandFestival – a márkaélmény X-faktora

Inspiráció

A Republic Group idén 16. alkalommal rendezi meg Közép-Európa egyik legjelentősebb stratégiai konferenciáját és szakmai csúcstalálkozóját.

A témák a vállalati stratégiák és a kommunikációs kihívások köré szerveződnek. A rendezvényen a jövőt alakító topvezetők, a gazdasági élet és a kommunikációs iparág meghatározó szereplői osztják meg a stratégiaalkotás, márkaépítés és az értékesítési folyamatok terén szerzett tapasztalataikat.

Az idei évi program megalkotásakor – kifejezetten a jövőre és a perspektivikus gondolkodásra fókuszálva – egy eddiginél szélesebb megkérdezésre helyezték a hangsúlyt, hogy valóban azokra a problémákra keressenek válaszokat, amelyek az egész szakmánkat érintik. A demokratikus konferencia-modell keretében az idei tematika kialakítása a hazai konferencia-piacon egyedülálló módon, az ügynökségi, a tartalomszolgáltatói és a megrendelői oldal több neves szaktekintélyének bevonásával történt. A három „master mind” találkozó keretében összegyűjtötték azokat a releváns területeket, amelyekben fundamentális változások kísérik a marketing- és kommunikációs szakemberek munkáját.

Az egyre rövidebb figyelmi küszöbértékeket csak egyre hatásosabb vizuális tartalmakkal lehet meghódítani. A márkáknak a kommunikáció során a mindennapi életben megtapasztalható élményeket kell nyújtaniuk. A több felületen átívelő élmény-kommunikációs megoldások (multiplatform branding/transmedia storytelling) jelenleg az egyik legmeghatározóbb trenddé váltak. Éppen ezért, az idei BrandFestivalközéppontjában a „Márkaélmény X-faktora” témája áll. A kétnapos esemény célja, a véleményvezérek társaságában bemutatni a „BrandXPerience” irányait, elemezni a vonatkozó szakmai trendeket.

Az idei BrandFestival időpontja 2016. október 27-28., helyszíne a Budapest Music Center (1093 Budapest, Mátyás utca 8.)