Bronz Oroszlánt nyert a Samsung magyar kampánya

Márkák

A legjobban kivitelezett digitális megoldások között díjazták a Samsung színtévesztőknek készült #SeeColors kampányát Digital Craft kategóriában a Cannes Lions nemzetközi reklámfesztiválon. Frissítés: a kampány duplázott, Mobil kategóriában is Bronz Oroszlánt nyert.

#SeeColors projekt része a vállalat Launching People kampánysorozatának, melynek fő célja, hogy a technológia segítségével nyújtsanak megoldást a mindennapos problémákra. A pályaműben bemutatott technológia világméretű problémára nyújt megoldást: segítségével színtévesztők százmilliói élhetnek át korábban soha nem tapasztalt vizuális élményt, és megismerhetik a valódi színeket.

Samsung történetében először fordult elő, hogy magyar ötletből készült kampányt neveztek. A Samsung a magyar Colorlite céggel közreműködve fejlesztette ki a #SeeColorsandroidos mobil- és Tizen-alapú Smart TV-s alkalmazáspárt.

SOCIAL MEDIA