Együttműködik a Heineken és a Formula 1

Márkák

A HEINEKEN és a Formula One Menedzsment újonnan megkötött együttműködése alapján a Heineken a Formula 1 globális partnere lett. A több évre szóló partnerség a monzai olasz nagydíjjal kezdődik.

A 2017-es Formula 1 szezontól kezdődően a Heineken három Grand Prix (GP) esemény partnere lesz, valamint kiemelt szerepet kap majd más F1 eseményeken is. Az együttműködés keretében a Heineken a Formula 1 exkluzív Globális sörpartnerévé is válik, logója az F1 autókon azonban nem fog megjelenni.

A Heineken nemzetközi, integrált F1 Nyiss a világra – Open your World és az If You Drive, Never Drink felelős alkoholfogyasztási kampányát az F1 pálya melletti reklámfelületeken, televíziós reklámokban, digitális aktivitásokkal és a jegyterjesztő helyeken népszerűsíti majd. Kiemelt figyelmet kapnak a szurkolói események, valamint az exkluzív csomagolási és terméknépszerűsítési akciók is. A kampány nagykövete David Coulthard és Sir Jackie Stewart lesz.

„A Formula 1 több mint egy a verseny. Egy nagyszabású nemzetközi esemény, amely egyedülálló lehetőséget nyújt a Heineken számára, hogy erősítse kapcsolatát a meglévő és jövőbeni fogyasztókkal a legnagyobb piacain. A Formula 1 három területen fontos a vállalat számára: kiemelkedő hirdetési lehetőségeket teremt számunka, a felelősségteljes alkoholfogyasztással kapcsolatos kommunikációnk innovatív kiterjesztéséhez nyújt támogatást, valamint remek eszköz a tudás és képességek átadására és megosztására az F1 és a saját munkavállalóink között” – nyilatkozta Gianluca Di Tondo, a Heineken globális szenior márkaigazgatója.

„Ez az együttműködés kiegészíti a már meglévő nemzetközi kampányainkat, lehetővé téve, hogy elérjük a Formula 1 futamok nézőit és az évi 400 millió televíziónézőt. A hosszú és sikeres együttműködésünk az UEFA Bajnokok Ligájával, a Rögbi Világbajnoksággal és a James Bond franchise-zal jól jelzi, hogy szeretjük az izgalmas megoldásokat. A Formula 1 tökéletesen beleillik ebbe a sorozatba”- tette hozzá Di Tondo.

„A Heineken egy nemzetközi prémium márka, fantasztikus hírnévvel és elsőosztályú marketinggel. Örömmel üdvözlöm őket a Formula 1 családban, és izgatottan várom a közös munkát, mind a Formula 1 eseményeken, mind azokon kívül. Mindketten az innovációra és szórakozásra épülő terület képviselői vagyunk, ezért bízom abban, hogy ez egy hosszú és különleges kapcsolat kezdete” – hangsúlyozta Bernie Ecclestone, a Formula One Groupvezérigazgatója.

Az együttműködés középpontjában egy letisztult, mégis határozott és felelősségteljes üzenet áll. A Formula 1 globális jelenléte még nagyobb lehetőséget nyújt a Heineken számára, hogy mind helyi, mind nemzetközi szinten pozitív változást idézzen elő a felelősségteljes alkoholfogyasztás hangsúlyozásával. A fogyasztók számára egyértelmű lesz a Heineken és a Formula 1 közös üzenete: Ha vezetsz, soha ne igyál!

Az új kampány a Heineken régóta tartó vállalásaira épül. A Heineken a márka globális médiaköltéseinek 10%-át olyan, a felelősségteljes alkoholfogyasztással kapcsolatos kampányokra költi, mint a Mérték kell! – Moderate Drinkers Wanted és a Dance More Drink Slow kampányok. Ezt az üzenetet többek az UEFA Bajnokok Ligája és a Rögbi Világbajnokság szponzorációja útján is közvetítik, utóbbi esetében a pálya melletti hirdetések egyharmadát ennek szentelik. Emellett világszinten több száz zenei fesztiválon és műsorban is megjelenik az üzenet, valamint 2015-ben több mint 8 milliárd palackon és dobozon is látható volt.

„Nemrégiben elindítottunk egy „Gondolkozz, mielőtt vezetsz” kampányt a Formula 1 eseményeken. Boldog vagyok, hogy ez a fontos kezdeményezés ilyen erős és elhivatott támogatásra lelt a Heineken If You Drive, Never Drink! kampányán keresztül. Így képesek leszünk tovább fejlődni és megerősíteni ezt az üzenetet úgy, hogy az tükrözi majd a Heineken által képviselt értékeket is” – hangsúlyozta Bernie Ecclestone.