Amerikában mutatkozik be a Whitereport

Márkák

A Whitereport mediabrowser képviseli a hazai startup vállalkozásokat a világ egyik leggyorsabban növekvő, április 26-án kezdődő startup börzéjén, a Collisionon.

A hazai startupok történetében nem túl gyakori módon a 2011-ben alapított Whitereport.hu mediabrowsert is meghívták a három évvel ezelőtt alapított, és mára az Egyesült Államok egyik leggyorsabban növekvő technológiai konferenciájává váló Collisionre. A három magyar lány vállalkozása már az „előszűrés” során a konferencia ALPHA névre keresztelt programjába került, amelyet a különlegesen ígéretesnek tartott startupok számára hoztak létre. Ebben a szűk körben száll versenybe több száz más jelentkezőt megelőzve a befektetői bizalom elnyeréséért a magyar lányok csapata.

„Célunk a hazai piac mellett az világszínpadra való kijutás. Azt gondoljuk, hogy a több évtizedes médiaügynökségi és üzleti tanácsadói tudásunk alapján megalkotott programunk forradalmasíthatja a médiaipart azáltal, hogy egy helyen teszi elérhetővé és elemezhetővé a most még csak széttöredezetten és eltérő helyeken elérhető adatokat, s ezzel rengeteg időt és pénzt takarít meg, minden eddiginél alaposabb, tényalapú döntéseket segítve” – nyilatkozta az amerikai elindulás előtt Incze Kinga, a vállalkozás alapító-ügyvezetője (a képen).

A média-adatszolgáltatások és elemzések hazai piacán a Whitereport öt éve működik, és olyan magyar és nemzetközi intézmények és vállalatok veszik igénybe a szolgáltatásait, mint a Porsche Hungaria, az MEC médiaügynökség, a Vodafone, a Forum Média vagy a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság. (A cég kiadónk állandó szakmai partnere is.) A vállalkozás hazai PR-ügynöksége az Ogilvy PR.

Az előválogatón sikeresen szereplő magyar innováció 75 ország várhatóan több mint 10 000 képviselője – befektetők, multinacionális cégek, médiumok – előtt mutatkozik be április 26. és 28. között New Orleans-ben, a Data Track szekcióban.

SOCIAL MEDIA