Rákapcsol a TOMS

Márkák

Az elmúlt tíz évben igazi lovemarkká vált cipőmárka pop-up üzletet nyitott és PR-ben is erősít.

A 2006-ban alapított TOMS két éve kapható hivatalosan Magyarországon, de most először kapott saját helyet: a Madách Imre úti Art on Me üzleten belül hoztak létre egy pop-up store-t a márkának. A TOMS stílusán túl elsősorban a társadalmi felelősségvállalásáról ismert: azon túl, hogy zömmel újrafeldolgozott, környezetbarát és vegán alapanyagokat használnak és ügyelnek a dolgozók munkakörülményeire, minden eladott pár cipő után egy párat ajándékba adnak egy rászoruló gyermeknek. Eddig már 70 országban 50 millió pár cipőt osztottak így ki. Az üzletben szintén kapható szemüvegek eladása után látásjavító eszközöket és beavatkozásokat adományoznak, míg a táskák megvásárlása a terhes anyák gondozását segíti.

Baloldalt a jubileumi modell

Az üzlet megnyitása (és a kapcsolódó, meglehetősen népes közönséget vonzó esemény) mellett májusban is rendezvénnyel készül a márka: jövő hó 10-én a One Day Without Shoes kampány keretében a rajongók mezítlábas (vagy TOMS cipős) képeket tölthetnek fel Instagram-profiljukra a #withoutshoes és #tomshungary tagekkel. A cél, hogy 100.000 gyermek új cipőhöz jusson – ehhez személyenként egy fotót vesz figyelembe a vállalat.

Klasszikus modellek szemüveggel

A TOMS üzletfilozófiája, hogy hagyományos hirdetésekre nem költ. Azonban mostantól hazánkban is profi PR segíti a márkát, a Central Médiával pedig márkázott tartalomra kötöttek együttműködést. A jövőben pedig egy állandó márkabolt megnyitását sem tartják elképzelhetetlennek.

Széles a választék