Hegyisport-együttműködésben a BMW

Márkák

Az autógyártó Kettes és hibrid modelljei a hegyisport-specialista SALEWA-val közös kampányban szerepelnek.

A két cég partnersége 2014-ben kezdődött és az idei nyári szezonra is kiterjesztik. A SALEWA új, „get vertical” elnevezésű kampánya arra hívja fel az alpinistákat, hogy elhagyják komfortzónájukat és részt vegyenek az április 1-jén indult „Base Camp Experiences” versenyben.

„Együtt felejthetetlen pillanatokat szeretnénk szerezni a szabadtéri sportok szerelmeseinek, mert az érzelmi élmények építik és teszik különlegessé a márkát a fogyasztók szemében” – hangsúlyozta Jörg Reimann, a márkaélmények nemzetközi felelőse a BMW-nél. „A tágas térnek köszönhetően a BMW Kettes modellsorozata kiválóan megfelel annak az outdoor-orientált célcsoportnak, amelyet a SALEWA is megszólít.” Mindeközben a környezetvédelem is egyre fontosabb a hegyi sportok szerelmesei körében, amelyre az új hibrid modell, a BMW 225xe iPerformance Active Tourer felel.

A verseny résztvevői április 30-áig jelentkezhetnek egy alpesi kalandra. A nyertes elutazhat a SALEWA-partner San Martino di Castrozzába, valamint a BMW-vel már korábban is együttműködő St.Moritz / Pontresinába, Val d’Isère-be és az Ötztal völgybe. Jelentkezni a világ minden tájáról lehet, a honlap öt nyelven (német, angol, francia, olasz, spanyol) érhető el. A BMW már évek óta szervez közös élményprojekteket az alpesi helyszínekkel, köztük az xDrive Kupát, tesztvezetéseket és túravezetéseket is.