Bulin mutatta be új modelljét az adidas

Márkák

Az adidas Originals célja, hogy motiválja a jelen generációt, hogy ne kövessen másokat, hanem a múlt értékeinek ismeretében maga alakítsa a jövőt.

A brand 2016-os globális kampányfilmjében, melynek témája szintén a jövő, több budapesti helyszín is megjelent és most a legújabb sneakerük is megérkezett Magyarországra.

Az adidas NMD-t tervezői urbánus környezetbe álmodták meg. Nem csupán küllemében, de egyéb jellemzőiben is valódi nagyvárosi viselet. Az NMD BOOST mikro-kapszulák ezrein fekszik, így hosszú időn keresztül is képes kényelmet biztosítani, felsőrésze pedig zokniszerű, puha és tartós kialakítású. Három ikonikus 1984-es modellt idéz meg: a Micro Pacer, a Rising Star, valamint a Boston Super egy-egy design elemét gyúrja össze és eleveníti fel modern köntösben. A technikailag futócipőnek is beillő NMD kényelmes, rugalmas és strapabíró is egyszerre, a nagyváros mindig mozgásban levő alkotóinak tervezve.

Az elődök

A sneaker március 16-án mutatkozott be itthon: a Westend City Center nemrég újranyíló adidas üzletében hírességek és a divatvilág képviselői előtt hullt le a lepel a cipőről. A látványos bemutatón olyan ismert emberek vettek részt, mint Wolfie (Punnany Massif), LolaBLR, az Animal CannibalsTőrös BalázsKatus Attila és Szász Kitti. Az adidas NMD-t Végső Péter brand activation manager mutatta be a közönségnek.

Végső Péter