Interneten gyűjt forrásokat a magyar dizájnbútor

Márkák

Biciklialkatrészekből készült asztali lámpával tör nemzetközi sikerre az Industrial Kid, amelynek Indiegogo-kampánya biztatóan indult.

Mint sok más startup, az Industrial Kid is hobbiként indult 2013-ban, amikor Belső Péterdizájner iskolakezdő kislányának megtervezte az első asztali lámpát biciklialkatrészekből. A kedvtelés azóta vállalkozássá fejlődött, aminek most a sorozatgyártás beindítása és a nemzetközi piacok meghódítása a célja.

A startup ezért az Indiegogo oldalon indított közösségi finanszírozási kampányt, melynek célja, hogy az internet népe egy hónap alatt 20 ezer dollárért vásároljon elő a vidám, színes, teljesen egyedi kialakítású asztali lámpákból.

A kampány kiválóan startolt, hiszen néhány óra leforgása alatt, már közel a kitűzött cél felét, több mint 8 ezer dollárt sikerült összegyűjteni.

A bringalámpa különlegessége nemcsak a teljesen egyedi ötletben és kialakításban rejlik, hanem abban is, hogy a vásárló saját maga határozhatja meg az alkatrészek színét, így a lakásához, vagy a saját egyéniségéhez teljesen passzoló bútort kaphat.

„Rövidtávú célunk, hogy létrehozzuk a különböző stílusú (országúti, vintage stb.) bringalámpák nagy választékát. A tervezőoldal fejlesztésével mindenki megtervezheti online a saját stílusához illő lámpát a kedvenc színösszeállításában. A hosszú távú célunk pedig a termékskála bővítése, fali és mennyezeti világítást is tervezünk. Ha a design-koncepciónk találkozik megrendelőink alkotás iránti vágyával, sikerül valami egészen újat létrehozni, és közben mindannyian jól szórakozunk. Ez a mi termékfejlesztési stratégiánk” – fogalmazott Belső Péter.

SOCIAL MEDIA