Munkatársaival toboroz a Bridgestone

Márkák

Vállalati imázsépítést és toborzást támogató integrált média- és PR-kampányra kapott megbízást a Premier Kommunikációs Iroda a Bridgestone Tatabánya Termelő Kft-től.

Bridgestone Tatabánya Termelő Kft. Magyarország 3. legnagyobb abroncsgyára. 2006-os alapítása óta a vállalat munkavállalóinak száma több mint kétszeresére emelkedett és ma már közel 700-an dolgoznak a nemzetközi szinten is csúcstechnológiát képviselő tatabányai abroncsgyárban. Az üzem a jelenleg is zajló kapacitásbővítő beruházás 2017-es befejezésére megduplázza gyártóvolumenét, amelyhez további szakképzett kollégákat vár soraiba.

A dinamikus munkaerő bővülést támogató kampány eszköztárát és üzeneteit a Premier Kommunikációs Iroda úgy alakította ki, hogy azzal elsősorban Komárom-Esztergom megyei, munkatapasztalattal már rendelkező fiatal szakemberek, potenciális munkavállalók legyenek elérhetők. A regionális újsághirdetéseket, bannereket, outdoor médiát és rádióspotokat használó kampányt a Premier PR aktivitásokkal is támogatja, amelynek célja a vállalat hírnevének építése és a magasabb szakképesítéssel rendelkező potenciális munkavállalók megszólítása. A célzott munkaerő-toborzás a későbbiekben közösségimédia-felületeken is fut majd.

Az ügynökség által tervezett és megvalósított regionális reklámkampány különlegessége, hogy a kreatívokon a Bridgestone saját munkatársai tűnnek fel, a rádióban pedig az ismert szinkronszínész, Kautzky Armand hangja népszerűsíti a vállalat által kínált munkalehetőségeket. A 2016 januárjában és februárjában zajló kampány médiatervezési és -vásárlási, valamint PR feladatait teljes egészében a Premier Kommunikációs Iroda, a grafikai tervezést pedig a Gramy végezte.