Marad a PayPal Refunded Returns szolgáltatása

Piac

A hosszabbítás a kelet-közép-európai régió egészét, így Magyarországot is érinti.

A PayPal a fogyasztói igényekre hivatkozva hosszabbítja meg szolgáltatását régiónkban 2016 végéig. A 2014-ben indított Refunded Returns lényeg az, hogy  minden PayPallel fizetett termék után visszaigényelhető a visszaszállítás teljes költsége, a visszaküldés okától függetlenül . A szolgáltatás jelenleg globálisan 46 piacon érhető el, és eddig több millióan vették igénybe.

A szolgáltatás elindítását megelőző kutatás szerint a magyar fogyasztók 38 százaléka vásárolt már olyan terméket az interneten, amely nem felelt meg az előzetes várakozásoknak. Az elégedetlen vásárlók 36 százaléka nem küldte vissza a terméket, aminek okaként a válaszadók 19 százaléka a visszaküldés magas költségeit, 25 százalék pedig a visszaküldés bonyolultságát jelölte meg. A bevezetés óta a közép-kelet-európai régióban háromszorosára nőtt a szolgáltatást igénybevevő felhasználók száma.

„A termékek, szolgáltatások, és a vásárlási élmény tekintetében sokkal magasabbak a fogyasztói elvárások, mint korábban bármikor. Online vásárlás előtt például a magyar fogyasztók 70 százaléka ellenőrzi, hogy van-e lehetőség ingyenes visszaküldésre” – mondta el Matt Komorowski, a PayPal közép-kelet európai régióért felelős értékesítési vezetője.

SOCIAL MEDIA