Sikeres a Vienna Life Biztosító márkaépítő kampánya

Márkák

A Vienna Life márka tavaly ünnepelte 1 éves születésnapját, a biztosító ebből az alkalomból indította el kéthónapos márkaismertség-növelő reklámkampányát.

Az osztrák hátterű Vienna Life Biztosító a bécsi életérzés és a Béccsel kapcsolatos számos pozitív asszociáció megjelenítése és tudatosítása érdekében támogatta a TV2-n futó “Bécsi sztorik” miniprogram-sorozatot, amelyben négy ismert ember mesélte el saját bécsi történeteit. A biztosító novemberben egy játékot is indított a Facebookon, ahol az emberek legérdekesebb bécsi sztorijait gyűjtötte össze. Ezen kívül hét kábelcsatornán, több mint négyezer alkalommal jelent meg a célcsoport által nézett műsorokra szabott szponzorüzenetekkel, ilyen például a “The Walking Dead” előtt sugárzott üzenet, amely szerint „A zombik ellen nincs biztosítás, de a jobb életre van! A műsor támogatója a Vienna Life Biztosító.”

A Vienna Life Biztosító reklámkampányának részeként terjesztette a Neked is! biztosítást is, amely egy online köthető, egy évig érvényes ingyenes balesetbiztosítás. Ezt bárki megköthette magára, illetve egy „kedvesen humoros” üzenet kíséretében, korlátlan számú ismerősének elküldhette ajándékba.

Két hónap alatt 9320-an kötötték meg a Neked is! biztosítást, s több tucatnyian küldték el saját bécsi sztorijukat a biztosítónak. A biztosító honlapjának látogatottsága a kampányidőszak alatt két és félszeresére bővült, míg Facebook-oldalát a kampánynak is köszönhetően már közel 14 ezren követik.

„További jelentős visszajelzés az is, hogy a GfK kutatása szerint a tavalyi 3. negyedévben a Vienna Life Biztosító támogatott ismertsége 55 százalékon állt” – hangsúlyozza Horváth Andrea, a Vienna Life Biztosító PR és kommunikációs vezetője.

(A leadképen a Vienna Insurance Group bécsi központja, melyet 2012-ben Fehér László Társadalom című munkájával borítottak. © Vienna Insurance Group / Luftbildprofis)

SOCIAL MEDIA