Az Ogilvy & Mather a Wizz Air kommunikációs partnere

Márkák

A WPP-hez tartozó nemzetközi reklámügynökség a diszkont légitársaság vezető kreatív ügynöksége december 1-től.

Wizz Air által idén nyáron kiírt tender az újrapozícionált WIZZ márka stratégiájának építését, és azzal összhangban az új reklámkampányok megalkotását és kommunikációs platformjainak kidolgozását tűzte ki célul.

A négyfordulós tender győzteseként az O&M olyan pályázati anyagot nyújtott be, mely erős stratégiai gondolkodásmódon alapult. A reklámügynökség olyan, a cégcsoport által fejlesztett eszközöket használt fel a stratégia kialakításához, mely az ügyfél számára jól elkülönített, személyre szabott megoldásokat kínál. A tender során is sikeresen alkalmazott FUSION™ metodológia a brand kulcsfontosságú célkitűzését szem előtt tartva az integrált kommunikációs eszközök által a fogyasztói döntések befolyásolására ad választ.

„A FUSION™ módszertana sokat segített abban, hogy a Wizz Air számára egy jól megalapozott, alacsony kockázatú kommunikációs stratégiát tudjunk megalkotni, amely jól integrálható a nemzetközi piacon is, valamint alkalmas arra, hogy a WIZZ márkát egészen új dimenziókba repítse” – mondta erről Sályi Réka, az Ogilvy & Mather ügynökséget is magába foglaló Geometry Global cégcsoport ügyvezető igazgatója.

„A WIZZ egy nagyon izgalmas, összetett, nemzetközi márka, amiben hatalmas kreatív lehetőségek vannak. Nagyon várom, hogy elkezdődjön a közös munka” – emelte ki Benesch Ferenc, az O&M kreatív igazgatója.

Johan Eidhagen, a Wizz Air márka- és marketingvezetője elmondta: „Összesen nyolc ügynökség vett részt a tenderen, az Ogilvy & Mather javaslata egyezett leginkább az elvárásainkkal, gondolkozásmódjuk és kreatív megközelítésük pedig meggyőzött minket arról, hogy jó kezekben lesz az újrapozícionált WIZZ márka. Úgy gondoljuk, megtaláltuk azt az ügynökséget, amely biztosítja a szükséges szakértelmet és szenvedélyt ahhoz, hogy folytathassuk növekedési küldetésünket és új lehetőségeket kínáljunk mindenki számára a kedvező áron elérhető utazásokon keresztül. A stratégiát és reklámüzeneteket akár 22 nyelvre is adaptálni tudjuk, hogy célpiacainkon egységes és erőteljes képi világgal jelenjünk meg.”