Hat előrejelzés a digitális marketingről

Piac

Ezúttal a Forbes vendégszerzője szedte össze, mire számíthatunk 2016-ban.

Íme, hat trend Sujan Pateltől, aki a vicces nevű When I Work marketingért felelős alelnöke:

  1. Kevesebb cikk, több interaktív tartalom. A tartalommarketing gyakran megmarad az írott tartalmak, a klasszikus cikkformátum szintjén, ám ebből akkora túlkínálat van, hogy ha egy márka ki akar emelkedni a reklámzajból, egyre inkább a sokkal munkaigényesebb, de látványosabb, a figyelmet jobban megragadni képes videókra, infografikákra, podcastekre, kvízekre és egyéb audiovizuális, interaktív tartalmakra kell építenie.
  2. Már nem elég a házibarkács tartalomgyártás és -terjesztés. Sokkal tudatosabban, okosabban kell tartalmakat gyártani, mint korábban, és mivel mindenki más is ráült a tartalommarketing-vonatra, törekedni kell a jól működő, hangunkat felerősítő partnerségekre.
  3. Fizetni fogunk, mint a katonatiszt. Eddig is sejtettük, hogy nincs ingyen ebéd a közösségi médiában, de most már tényleg nem maradhat kétségünk. A Facebookon a márkák posztjaival átlagosan a követőik 16 százaléka találkozik, míg a Twitter esetében ez az arány 10 százalék.
  4. A véleményvezérek bevonása kötelező kör lesz. Lásd a 2. pontot.
  5. Ne csak a Google-ra építsünk. Az ügyes, értő SEO továbbra is fontos, de ha csökkenteni akarjuk az algoritmusváltozásoknak való kitettségünket, törekedjünk arra, hogy ne a kereső legyen az egyetlen értelmezhető forgalomforrásunk.
  6. Személyre szabott, több csatornás párbeszédre kell törekedni a fogyasztókkal.

További részleteket itt olvashat.

SOCIAL MEDIA