A nagy német trióé a HERE

Márkák

Intelligens, valós idejű térképek, helyalapú szolgáltatások és magas szinten automatizált vezetés: ezek a jövő digitális mobilitásának alapjai.

Az AUDI AG, a BMW-csoport és a Daimler AG az összes érintett versenyhatóság engedélyével sikeresen lezárta a Nokia térképalkotó üzletága, a HERE átvételét, amelyet nyitott, független, értékteremtő vállalatként kívánnak működtetni, a különböző iparágakból érkező több száz vevő érdekében.

A függetlenséget erősíti az új tulajdonosi és vállalatvezetési szerkezet is: a három vásárló cég nem szerez közös irányítást a cég felett, és világosan elválik majd vásárlói, beszállítói és befektetői szerepük. Emellett a három vállalat képviselőiből és független iparági szaktekintélyekből álló felügyelőbizottság őrködik majd a függetlenség felett.

A HERE nagyfelbontású térképeket kombinál valós idejű helyalapú információkkal, melyek az autókból, mobiltelefonokból, a szállítási és logisztikai szektortól, valamint az infrastruktúra elemeiből származhatnak. Az új tulajdonosok már jelenleg is kétmillió jármű anonimizált adatait képesek a rendszerbe táplálni, és az iparág egyéb szereplőit is csatlakozásra biztatják. Az Európában és Észak-Amerikában eladott új autók 80 százalékát már installált HERE térképekkel árusítják, és a technológia az önvezető autók mellett a biztonságos és környezetbarát vezetést is támogatja: előrejelzi a veszélyeket, dugókat, és ezeknek megfelelő vezetési stratégiákat ajánl.

A jövőbeli fejlődés érdekében a HERE nem csupán a jelenlegi 6500 munkatárs tapasztalataira épít, de az organikus növekedés mellett stratégiai partnerségekben és felvásárlásokban is gondolkodik, hogy megerősítse piacvezető szerepét és új lakossági és vállalati ügyfeleket szerezzen.