A hét trade hírei: Pólus Center, Nestlé, SuperShop

Márkák

Az év vége felé a szezonális termékek és az üzletnyitások mellett az adományozás is előtérbe kerül a kereskedelemben.

– Új üzletekkel erősít Magyarországon a Geox. Az olasz cipőmárka eddigi öt márkaüzletéhez hamarosan három további csatlakozik majd, többek között Debrecenben is tervezik a boltnyitást. A Geox mintegy hatvan szabadalommal rendelkezik a lélegző cipők gyártásával kapcsolatban, és több mint ezer márkabolttal van jelen a világ több mint száz országában.

– Átalakítást követően öt új márka beköltözésével készül az ünnepi szezonra a Pólus Center. A jövőre 20 éves bevásárlóközpont közel 2.000 négyzetméternyi kereskedelmi területet alakított át egy 2012 óta tartó, több mint 1 milliárd forintos beruházás keretében. A külső üzletsor (strip mall) új bérlői közé tartozik a Háda, a Kik, a Pepco, a Homasita és hamarosan a Fressnapf, de idén nyitott üzletet a bevásárlóközpontban a Rossmann és a Samsonite Trunk&Co is.

– Öt kontinensre szállít csokimikulást idén a Nestlé Diósgyőrből. Az MTI értesülései szerint az idei karácsonyi szezonban 31 millió üreges csokoládéfigurát állítanak elő a gyárban, amelyek 23 országban kerülnek piacra. A karácsonyi export értéke 80 százalékkal nőtt, az elmúlt öt évben megduplázta a legyártott karácsonyi üreges csokoládék mennyiségét a diósgyőri gyár – mondta el Jean-Pierre Polanen, a Nestlé Hungária üzemének vezetője.

– Mostantól adománykártyára is beválthatóak a SuperShop pontok – jelentette be a SuperShop és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat. A Máltai adománykártyák 200 és 500 forintos címletben kaphatók a SPAR és INTERSPAR áruházakban, valamint az OMVtöltőállomásokon; megvásárlásukkal a karitatív szervezet munkáját segítik a vásárlók. Az adománykártyák eladásából a tavalyi évben több mint 10 millió forint gyűlt össze.

SOCIAL MEDIA