A Telekom az FTC főtámogatója

Márkák

A Ferencvárosi Torna Club és a Magyar Telekom három évre szóló megállapodást írt alá, amely a távközlési cég szponzorációs stratégiájába illeszkedik.

Telekom a szerződés aláírásával a Ferencvárosi Torna Clubbal korábban megkezdett együttműködését kívánja elmélyíteni. A vállalat 2014 óta támogatja a csapat labdarúgó utánpótlás-nevelését, mostantól pedig a felnőtt férfi futballcsapat főtámogatójaként igyekszik még jobban hozzájárulni a klub sikereihez.

A most bejelentett megállapodás a Telekom általános sportszponzorációs stratégiájához, az anyavállalat nemzetközi szintű támogatási rendszeréhez illeszkedik: az ország vezető telekommunikációs szolgáltatójaként a cég a hazai sportélet legnépszerűbb és legsikeresebb szereplőinek – a Magyar Olimpiai Bizottság, az MVM Veszprém, a Magyar Úszó Szövetség valamint az FTC – munkáját segíti – írja a cég közleménye.

„A Magyar Telekom több sportágra kiterjedő sportszponzorációs tevékenysége keretében meghatározó, tömegeket vonzó, illetve csapatok esetében országos méretű szurkolótáborral rendelkező sportágak, események támogatására törekszik”– mondta Christopher Mattheisen, a Magyar Telekom vezérigazgatója.

„Az elmúlt években végzett komoly és alapos munka eredményei egyre inkább érzékelhetőek az FTC-ben” – tette hozzá Kubatov Gábor, a Ferencvárosi Torna Club elnöke. „A Fradi labdarúgó csapata 2015-ben megnyerte mind a Magyar, mind a Liga-, mind a Szuperkupát és ezüstérmet szerzett a bajnokságban, az ősszel pedig látványosan elhúzott a mezőnytől, magabiztosan vezeti a magyar bajnokságot. Sikereinket többek között szponzorok segítségével tudtuk elérni. Minden újabb támogató nagy lökést adhat a csapatnak.”

(Fotó: Fradi.hu)

SOCIAL MEDIA