Száz évig láthatatlan film

Márkák

Robert Rodriguez és John Malkovich különleges filmet készített a Louis XIII de Rémy Martin konyaknak.

A Louis XIII márka a kézművességre büszke: a Grande Champagne régióban termő 1200 brandyből keverik és száz évig érlelik. A mai pincemester olyan embereknek készíti a 2115-ben piacra kerülő italt, akik még meg sem születtek. Ez az ötlet volt az alapja a 100 Yearscímű filmnek, amelyet saját alkotói sem látnak majd végleges formában. A Fred & Farid és a Moonwalk Films produkciójában készülő film John Malkovich írásán alapul, az ő víziója a következő száz évről. Malkovich mellett a film hősnője a kínai Shuya Chang, a gonoszt pedig a chilei Marko Zaror játssza. A „hétszámjegyű összegből” készült film műfajáról és történetéről nem sokat lehet tudni – azt viszont a készítők elmondták, hogy a termék egy palackja feltűnik benne. Miután a vizuális effektusokat a nyers vágásra illesztik, a kész munkát a kétszáz éves francia biztonsági cég, a Fichet-Bauche által gyártott, visszaszámlálóval ellátott széfben helyezik el, amely nemzetközi turnéra indul, mielőtt a konyakgyártó főhadiszállására kerülne. A Louis XIII 1000 ezüstözött mozijegyet ad majd át véleményformálóknak, hogy az utódaik megnézhessék majd a filmet.

                                       A 100 Years hivatalos trailere

A film beharangozóit YouTube-csatornán teszik közzé, és arról a #notcomingsoon tag alatt lehet beszélgetést folytatni a közösségi médiában.

(Forrás: Adweek)