Katy Perry a H&M Holiday kampányában

Márkák

A kollekció darabjait a tévében, moziban és interneten futó reklámmal egy időben mutatják majd be november 23-án.

A reklámfilm – amelyben az énekesnő tündérként jelenik meg, majd az életnagyságú mézeskalács-emberkétől kezdve a görkorcsolyákra szerelt, túlméretezett ajándékokon át az óriási játékmackókig hihetetlen karakterekkel találkozik, és amelyhez zenét is írt – teljes hosszában a hm.com/life honlapon debütál majd. A kollekció november közepétől lesz kapható a világ H&M üzleteiben.

„A H&M-nek nagy szerepe volt a saját stílusom kialakulásában már 13 éves koromtól kezdve, amikor elkezdtem vegyíteni a divatos és megfizethető H&M darabokat a vintage ruhatárammal” – mondta Katy Perry.

Az idei szezonban a H&M Conscious Foundation speciálisan tervezett ajándékkártyákkal támogatja a mianmari gyermekeket. A december 31–ig kaphatók ajándékkártyák árának 5%-át ajánlják fel az UNICEF számára. A kampányon keresztül több mint 350 000 gyermek minőségi általános és középiskolai oktatáshoz való hozzájuttatását tűzték ki célul.