A holland márkák felé nyit az Alibaba

Piac

Az oldal immár 13 ország termékeit kínálja önálló „nemzeti pavilonokban”.

A napi 120 millió vásárlót kiszolgáló Alibaba Tmall Global nevű megoldása keretében május óta különböző országok márkáinak is helyet kínál a „nemzeti pavilonokban”. Tizenharmadikként – többek között az Egyesült Államok, Egyesült Királyság, Franciaország, és Dél-Korea után – Hollandia csatlakozott a körhöz. Az Albert Heijn és Attent szupermarketláncok mellett a Nutrilon, Hero Baby, Philips és a Friso márkák is helyet kapnak az aloldalon, amely jelenleg több mint 80 holland márkát kínál az ázsiai ország vásárlóinak. A KLM légitársaság ajánlatai pedig egy külön megállapodás keretében az Alitrip weboldalon jelennek meg.

Az e-kereskedelmi óriás egyébként is erősít Európában: nemrég bővítette londoni irodáját, és a milánói után német és francia képviseletek megnyitását tervezi.

(Forrás: Inside Retail Asia, fotó: a Tmall éves gálája)