Húszéves fennállását ünnepelte a DIMSZ

Piac

Az évforduló alkalmából az elmúlt évtizedek szakmai kihívásait is áttekintették. A Microsoft Magyarország új tagként csatlakozott a szövetséghez.

Megünnepelte megalapításának 20 éves évfordulóját a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ). Hivatal Péter és Vámos-Hegyi Attila, a Szövetség korábbi elnökei összegezték az elmúlt időszak eredményeit és sikereit, összefoglalták, hogy milyen kihívásokkal szembesült a kilencvenes évek DM szektora, valamint, hogy a kezdetben húsz taggal alapított egyesület az évek során hogy alakult át az adatalapú marketing szakmai szövetségévé, mára hét tagozat működésével és közel 60 tagvállalattal.

A rendszerváltás előtt nem létezett Magyarországon a direkt marketing, ezért 1994. januárban néhány direkt marketing területén tevékenykedő cég szükségesnek és időszerűnek érezte a DM tevékenységgel foglalkozó társaságok önálló érdekképviseleti egyesületének megalakítását. Ilyen körülmények között 1995-ben alakult meg a Direkt Marketing Egyesület.

Az indulásnál több célt tűztek ki az alapító tagok, ugyanis a hőskorban virágkorukat élő, és nem tisztességes módszerekkel dolgozó cégektől akarták megkülönböztetni magunkat. A Szövetség értékei és feladatai azóta változatlanok, hiszen az elnökség – szorosan együttműködve a tagsággal – különböző fórumokon képviseli a szakma érdekeit.

„A visszatekintések és a tagozati tervek alapján jól látszik, hogy a Szövetség rendkívül aktív életet élt és él. Erre az agilitásra és elkötelezettségre nagy szükség lesz a továbbiakban is, hiszen a technológia, a szakma és a szabályozói környezet folyamatos mozgásban van. Értékes visszaigazolás számunkra, hogy – legújabb tagként – a Microsoft Magyarország is csatlakozott hozzánk” – mondta el Huszics György, a szövetség elnöke.

„A Microsoft küldetése, hogy napjaink felhőalapú és mobilorientált világában hozzásegítse a világ minden lakóját, vállalatát és közösségét, hogy többre legyen képes. A Microsoft Magyarország azokhoz az üzleti döntéshozókhoz szeretne szólni, akik technológiai megoldásokkal szeretnék támogatni vállalatuk sikerességét. Ezért döntött a vállalatunk úgy, hogy csatlakozik a DIMSZ-hez” – mondta el Grósz Judit, a Microsoft Magyarország marketing és operatív igazgatója, aki előadásában az infokommunikációs technológiát, mint a marketing új svájci bicskáját jellemezte.