Kifutóra lépett a Heineken

Márkák

A Heineken először jelenik meg hazánkban divatkollekcióval. A márka limitált darabokból álló kollekcióját a BP Clothing tervezői alkották meg, és Budapest ismert személyiségei a modelljei.

A streetwear ruhákból álló Open Your City kollekciót Budapest rezgése inspirálta, és olyan arcok látták el kézjegyükkel, mint DJ NaraÉder KrisztiánFluor Tomi, Istenes BenceJumo DaddyKiss MiklósMetzker Viki (a képen), Molnár Veronika és Lenkey Ákos. A kollekció a BP Clothing Wesselényi utcai üzletében érhető el.

„Inspirációnk a város és a kozmopolita korszellem. Az Open Your City kollekció egyrészt az ikonikus Heineken palack manifesztációja, másrészt a város erőteljes lenyomata. A ruhadarabokon megjelenő 1873 évszámnak pedig hatalmas jelentősége van, hiszen ebben az évben egyesült Buda és Pest illetve született meg a Heineken márka” – mondta Lenkey Ákos, a BP Clothing alapító-tulajdonosa.

Lőrincz Barbara, a Heineken márkamenedzsere szerint legújabb kezdeményezésükkel ismét hozzájárultak a helyi értékek erősítéséhez: „Büszkék vagyunk arra, hogy támogatóként végigkísértük a Mercedes-Benz Fashion Week Central Europedivatesemény kibontakozását. Idén szerettünk volna még nagyobb szerepet vállalni a Design Terminál rendezvényén, ezért is örültünk a lehetőségnek, hogy ezen a világszinten elismert rendezvényen mutathattuk be a BP Clothing-gal közösen létrehozott kollekciónkat. Úgy gondoljuk, hogy mind a ruhákkal, mind az eseményre készített palackokkal közvetíteni tudjuk kampányunk legfőbb üzenetét: nyissunk Budapestre, mert különleges, értékes hely.”