A Terrán Cégcsoport regionális marketingigazgatót nevezett ki

Karrier

Tóth Szabolcs a Terrán brand integrált kommunikációját és a marketingfolyamatok regionális szintre emeléséhez kötődő feladatokat irányítja.

A Terrán Tetőcserép Gyártó Kft. olyan hosszú távú, összehangolt regionális márkaépítési stratégiát dolgozott ki, aminek a segítségével a Terrán brand a Kárpát-medence sikeres, kedvelt márkájává válhat. Az új pozíció létrehozása fontos elem a stratégia marketingkommunikációs terveinek megvalósításához.

„A hazai és környező országokban még eltérő súllyal van jelen a Terrán, így eltérő eszközöket, megoldásokat kell alkalmaznunk a marketingkommunikációban, de az a célunk, hogy idővel ezeket harmonizáljuk, egységesítsük. A kreatív anyagok esetében törekszünk arra, hogy egységesek legyenek a megjelenéseink, de sok esetben országspecifikus mutációkra, adaptációkra is szükség van. Azt szeretnénk, ha a vásárlók minél nagyobb köréhez jutnának el az üzeneteink határon innen és határon túl is, ám ehhez elengedhetetlenül fontos, hogy egy kézben összpontosuljanak az egyes marketingfolyamatok” – véli Tóth Szabolcs regionális marketingigazgató.

Tóth Szabolcs (40) a Kaposvári Agrártudományi Egyetemen végzett okleveles agrármérnökként, majd a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karán szerezte meg marketingkommunikációs szakmai ismereteit. Tanulmányait követően 2000-ig kereskedelmi mérnökként dolgozott a Bóly Zrt.-nél.

A Terrán regionális marketing vezetőjeként a cégcsoport külső- és belső kommunikációs feladatainak elvégzéséért és az országonként különböző outsource partnerekkel (ügynökségekkel, stúdiókkal, kiadókkal, stb.) való kapcsolattartásért felel. 15 éve dolgozik a vállalatnál, jelenlegi pozícióját megelőzően 2005-től irányította a Terrán magyarországi marketingjét. Nevéhez kötődik a Synus – a legkönnyebb Terrán cserép – 2014. évi sikeres hazai piaci bevezetése, illetve részt vett a Synus csoportszintű bevezetési stratégiájának kidolgozásában, regionális marketing igazgatóként első feladatai közé tartozik a termék hazai és külpiaci ismertségnek további növelése, népszerűsítése. Tóth Szabolcs házas, két gyermek édesapja