A hét trade hírei: Burger King, Korzó, Auchan

Márkák

Arculatváltás, átalakulás és társadalmi szerepvállalás – ezek voltak a hét történései a kereskedelemben.

Arculatváltáson esett át a Korzó Nyíregyháza Bevásárlóközpont. A megújulás elsődleges célja, hogy a márka egy szélesebb, egyben fiatalabb célcsoportot szólítson meg, és az üzletközpont teljes vonzáskörzetében megerősítse a márka jelenlétét. Az arculatváltás fő motívuma a megújult logó, amelyet az áruház épületszerkezete ihletett. A logó sokszínűsége a bevásárlóközpont kínálatának változatosságát hivatott tükrözni. Az arculatot a Korzó Bevásárlóközpont partnere, a Reon Digital Kft. készítette.

24 év után új dizájnt kapott a Burger King Oktogonon üzemelő részlege is. A cég 1991-ben nyílt étterme volt az első Magyarországon, és a világ második legnagyobb alapterületű Burger King címével is büszkélkedhet. Az új étterembelső ötvözni kívánja az ultramodern és kényelmes előnyeit, a második emeletre pedig csigalépcső vezet fel. Kívülről az eredeti homlokzat visszaállításával őrizték meg az Oktogon és az Andrássy út régi hangulatát.

Ilyen volt – Ilyen lett

Integráló játszótéri eszközt avatott Budapesten az Auchan és a MagikMe. Az áruházlánc Auchan az Ifjúságért Alapítványa 11 ezer euróval támogatja az eszközök telepítését, amelyek célja, hogy súlyosan mozgássérült vagy halmozottan sérült és egészséges gyerekek együtt tudjanak játszani. A most bemutatott, Pillangó névre keresztelt libikóka a sorozat első eleme, az Auchan négy hasonló eszköz installálását finanszírozza.